فعالیت 770 مرکز ثابت کانون پرورش فکری در سطح کشور

رکنا اجماعی: رضا قمرزاده در مراسم معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری گفت: بهترین لحظات عمر یک انسان در دوران کودکی و نوجوانی است خوش به حال کسی که با زیباترین پدیده الهی در بهترین مقطع سنی همراه است.

وی با بیان این که کودکان با اختیار خود کانون را انتخاب می‌کنند و با علاقه به این جا می‌آیند، افزود: مربیان با عشق و علاقه در مراکز کانون مشغول به فعالیت هستند و در شکوفایی استعدادهای کودکان نقش موثر دارند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به فعالیت 170 کتابخانه سیار در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: 770 مرکز ثابت،57 مرکز پستی و 250 فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی در کشور در حال حاضر وجود دارد. فعالیت‌های کانون، مکمل نظام آموزشی رسمی کشور است که کودکان با انتخاب آگاهانه در مراکز کانون حضور می‌یابند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان نیز با بیان اینکه شایسته سالاری،اخلاق مداری،برنامه محوری سرلوحه کار کانون است خاطرنشان کرد: برنامه محوری ابزار حرکت یک دستگاه فرهنگی است.

اسفندیار ضیائی در مراسم معارفه خود در کانون پرورش فکری نوجوانان گیلان گفت:کار با کودک و نوجوان کار دلی است و مربیان کانون نقش مهمی در سر نوشت زندگی کودکان دارند. کودکان باید از دوران کودکی شان لذت ببرند و شاد زیستن حق کودکان است.

ضیائی با بیان اینکه شایسته سالاری، اخلاق مداری، برنامه محوری سرلوحه کار کانون است، خاطرنشان کرد: برنامه محوری ابزار حرکت یک دستگاه فرهنگی است.

وی به فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نو جوانان گیلان در 6 ماهه گذشته اشاره و اظهار کرد: نخستین مرکز ICDL کشور در گیلان راه اندازی شد.

ضیائی، افتتاح نخستین مرکز سیار شهری، دومین مرکز سیار روستایی و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی را از جمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان عنوان کرد.

مدیرکل کانون فکری گیلان، بهره برداری از تئاتر تخصصی کودک و نوجوان در پارک شهر رشت را از برنامه های کانون فکری در هفته دولت امسال عنوان کرد.

در این مراسم اسفندیار ضیائی که به مدت 6 ماه سرپرست کانون پرورش فکری گیلان بود به عنوان مدیرکل کانون معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 305845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟