برگزاری نخستین کنگره بین المللی حقوق ایران با رویکرد نظارت حقوقی وحقوق شهروندی

رکنا اجتماعی: برای نخستین بار با حمایت دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی کشور، رویدادی باشکوه و جامع با حضور حقوقدانان برجسته کشور و مهمانان بین المللی از مراجع حقوقی بین المللی و با دعوت از مقامات ملی از جمله ریاست محترم جمهور، در تهران برگزار می گردد. همچنین ابلاغ حقوق شهروندی توسط دولت محترم و بررسی آن و تاکید بر نظارت حقوقی، ضرورت برگزاری این رویداد برای کشور را در سال جاری دوچندان نموده است.

\"نخستین کنگره بین المللی حقوق ایران با رویکرد حقوق شهروندی\" با هدف تقویت نظارت و اجرای قوانین در راستای توانمندسازی و ارتقاء کارآمدی دستگاه های اجرایی در زمینه حقوقی و همچنین معرفی آخرین نظریه ها و دستاوردهای علمی، تبادل دیدگاه ها، با حمایت دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی کشور 3و4 آبان ماه سال جاری در محل برج میلاد برگزار می گردد.

این رویداد با نگاه کاملا تخصصی و کاربردی نسبت به معضلات حقوقی با برگزاری تعداد کثیری از پنل ها، نشست های تخصصی، کارگاه های آموزشی و ارائه مقالات توسط نخبگان این عرصه در سالن های جانبی برج میلاد با موضوعات مختلفی در حوزه حقوق بین الملل، حقوق شهروندی، حقوق مدنی، حقوق جزاء و... همراه با گواهینامه های تخصصی و معتبر مرتبط، در بخش های مختلف برنامه ریزی گردیده است.

از دیگر برنامه های این رویداد می توان به برگزاری بخشی متمایز جهت ارائه دستاوردهای موسسات حقوقی که فرصت مغتنمی جهت به نمایش گذاشتن این دستاوردها وتوانمندی هاست، اشاره کرد.

این کنگره به صورت دوره ای در 5 سال متوالی تا سال 1401 برنامه ریزی گردیده که در هریک از دوره ها یکی از موضوعات تخصصی حقوق به عنوان محور اصلی خواهد بود که در مراسم افتتاحیه این دوره، محورهای دوره های آتی در محضر حقوقدانان و مقامات ملی و اصحاب رسانه، اعلام خواهدشد.

با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد که علاقمندان می توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 304531 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟