متوازن سازی نیروهای غیررسمی کمیته امداد در استانها

رکنا اجتماعی: علیرضا عسگریان در سفر به استان گیلان در نخستین گردهمایی متوازن سازی نیروهای انسانی در چرخه ارائه خدمات اثربخش به نیازمندان حضور یافت.

معاون اداری و مالی کمیته امداد با بیان اینکه این نهاد برای ارائه خدمات سریع و ارزان به محرومان، نیازمند چابک سازی سازمانی است گفت: چابک سازی بدون متوازن سازی نیروهای رسمی و غیر رسمی غیر ممکن است.

وی با بیان اینکه ماهیت فعالیت‌های کمیته امداد، خیریه‌ای است افزود: متناسب نبودن ماموریت‌های سازمانی با تعداد نیروی انسانی موجب کم تحرکی در ارائه خدمات به نیازمندان و افزایش هزینه‌های تمام شده در این زمینه می‌شو. بر این اساس سازمان، نهاد یا موسسه خیریه برای تحرک و پویایی بیشتر نیازمند چابک سازی است.

عسگریان تفویض اختیار به مدیران استان اعم از پرداخت حقوق و جابه‌جایی نیروهای رسمی و غیر رسمی را از اقدامات زیر بنایی برای تحقق چابک سازی در کمیته امداد دانست و گفت: باید متوازن سازی نیروهای غیررسمی در استان‌ها درمرحله نخست در مدت زمان یک سال انجام شود. در گام بعدی متوازن سازی نیروهای رسمی با توجه به نیاز هر استان آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد که در فرایند متوازن سازی نیروهای انسانی در کمیته امداد هیچ فردی کنار گذاشته نمی شود.

وی گفت: برای نیروهای غیررسمی رقم 600 تا 700 هزار تومان به عنوان حقوق ثابت پیش بینی شده است، البته با افزایش حقوق به صورت پلکانی به ازای کارکرد افراد تلاش شده است تا ضمن افزایش انگیزش کارکنان، کارآیی نیروهای انسانی ارتقاء و نرخ تمام شده خدمات ارائه شده به مددجویان کاهش یابد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 304340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟