روستای امامزاده داوود(ع) به منطقه گردشگری تبدیل می‌شود

رکنا اجتماعی: عیسی فرهادی، فرماندار شهر تهران در سومین جلسه شورای ادارات استان تهران با اشاره به عملکرد دولت یازدهم گفت: در رابطه با منطقه امامزاده داوود(ع) در دولت یازدهم پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم. جاده این منطقه با هزینه دو و نیم میلیارد تومان آسفالت شد. سیستم جدید فاضلاب نیز با اعتبار دو و نیم میلیارد تومان پیشرفت فیزیکی 85 درصدی داشته است و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرهادی افزود: 700 میلیون تومان از درآمدهای پارکینگ برای بهسازی روستای امامزاده و کمک به پاسگاه این منطقه و بالا بردن سطح بهداشت و درمان آن هزینه شد. همچنین اکیپ‌های پزشکی به منطقه اعزام و وضعیت سلامت مردم را نظارت می‌کنند.

فرماندار تهران با تاکید بر اینکه پاسگاه منطقه امامزاده داوود (ع)نسبت به گذشته تقویت شده است گفت: در دولت یازدهم توانستیم امنیت این منطقه را بالا ببریم. همچنین با وجود تردد 10 هزار نفری در شش ماه اول سال به این مکان در نظر داریم با همکاری سازمان میراث فرهنگی روستای امامزاده به روستای گردشگری تبدیل شود.

او ادامه داد: مسئله آنتن موبایل برای این منطقه به جد در حال پیگیری است همچنین روشن‌سازی جاده و امنیت جاده‌ای، عملیاتی کردن هرچه سریع‌تر پارکینگ طبقاتی و توسعه گردشگری از مواردی است که پیگیری می‌شود تا بتوان این روستا را توسعه داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 304317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟