ولایت پذیری را باید از نهضت عاشورا آموخت

رکنا اجتماعی: حجت اسلام و المسلمین خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کل کشور در مراسم افتتاح پانزدهمین نمایشگاه عطر سیب که امروز(دوشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: انتقال حب اهل بیت (ع) به ویژه امام حسین (ع) به ما از طرف پدر و مادرمان بسیار با ارزش و باعث افتخار است.

وی ادامه داد: در سال های اولی که به کربلا برای برگزاری مراسم اربعین سفر می‌کردیم، جمعیت خیلی زیاد نبود، اما در حال حاضر 20 میلیون نفر در اربعین حسینی در کربلا شرکت می‌کنند که این اتفاق در دنیا بی نظیر است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کل کشور خطاب به مسئولان گفت: اگر امروز امام حسین (ع) در میان ما بودند چه دغدغه‌هایی داشتند؟

حجت الاسلام و المسلمین خاموشی ادامه داد: اگر می‌خواهیم به جنایتکاران و ستمگران مانند اسرائیل، آمریکا و داعش‌ها و جلادها خرنش کنیم، باید چه رفتارهایی داشته باشیم؟ سوال دیگر این است که ما خود مطرح هستیم یا امام حسین (ع) و یا مکتب ایشان؟.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کل کشور گفت: باید از ولایت فقیه تبعیت کنیم و به خود در این مهم امتیاز دهیم و از دستگاه امام حسین (ع) و روز عاشورا مثل حر و یاران امام(ع) ولایت پذیری را بیاموزیم.

وی افزود: در راستای مکتب امام حسین(ع) باید به فقرا و مستمندان رسیدگی کنیم و گره از مشکلات مردم باز کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 304149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟