هیچ مخدری از حجاج ایرانی در عربستان کشف نشد/ تمهیدات پلیس فرودگاه برای بازگشت حجاج

سردار حسن مهری با اشاره به بازگشت حجاج از بامدادروز گذشته و آمادگی پلیس Police فرودگاهها، گفت: وظیفه پلیس فرودگاه پیشگیری از جرائم، قاچاق Contraband مواد مخدر Drugs و ارز، حفاظت از سالن های مسافری، سطوح پروازی و انبارهای هوایی است. ما تمام تلاش خود را برای انجام بدون عیب و نقص سفرها انجام می دهیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه عملیات رفت حجاج از 20 ایستگاه پروازی بدون هیچ مشکلی انجام شد و ماوران پلیس فرودگاه همکاری خوبی را برای اعزام بیش از 86 هزار زائر انجام دادند.

فرمانده پلیس فرودگاه گفت: پیش از اعزام حجاج به عربستان اعلام کرده بودیم که حمل مواد مخدر در عربستان مجازات سنگینی دارد، به همین دلیل با بازررسی دقیق و همکاری حجاج اجازه ندادیم حتی یک گرم مواد مخدر در فرودگاههای سعودی از حاجی های ایرانی کشف شود.

مهری به موضوع زیر شاخت ها پرداخت و تاکید کرد از سال ۹۴ تا کنون زیر ساخت های فوردگاهها از جمله دوربین های مدار بسته و وسایل کمک بازرسی افزایش خوبی داشته است.

وی افزود: با توجه ظرفیت پایین پارکینگ در فرودگاه امام خمینی(ره) از استقبال کنندگان درخواست می کنیم کار استقبال را در محل زندگی حجاج انجام دهند تا از ایجاد راه بندان و مشکل در فرودگاه جلوگیری شود.

فرمانده پلیس فرودگاه به حجاج توصیه کرد هنگام بازگشت در فرودگاه با ماموران پلیس همکاری کرده و صبر پیشه کنند چرا که ممکن است با توجه به حجم دیگر پروازهای ورود یو خروجی،این افراد اندکی معطل شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302641 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟