اقتصاد شهری مهمترین چالش پایتخت

رکنا اجتماعی: محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران؛ با اشاره به مهمترین چالشی که هم اکنون در شهر تهران وجود دارد، اظهار داشت: موضوع اقتصاد شهری مهمترین چالشی است که در حال حاضر در شهر تهران با آن مواجه هستیم.

وی افزود: در حال حاضر مشکلات و محدودیت های جدی در حوزه منابع مالی و درآمدهای شهرداری تهران داریم که باید به صورت دقیق آن را بررسی کنیم.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در گزارش های مختلفی که از سوی معاونان و مدیران شهری به ما می رسد شاهد این هستیم که شهرداری تهران در حوزه های مختلف هزینه هایی را بدون اینکه مسئولیت داشته باشد، صرف کرده،گفت:این موضوع به فرهنگ و رویه تبدیل شده و باعث شده که به عناوین مختلف از محل اخذ عوارض به صورت رایگان خدماتی را ارائه دهیم.

سالاری ادامه داد: فضاهای عمومی، معابر، میادین و فضاهای باز شهر تهران در تملک شهرداری تهران است به همین منظور معتقدیم که باید در روزهایی مانند عید قربان که عرضه و تقاضا وجود دارد با مدیریت صحیح و رضایت مشتریان از این محل ها کسب درآمد داشته باشیم.

وی گفت: بدون تردید در همه این سالها هزینه های گسترده در شهر تهران انجام شده که باید با برنامه ریزی صحیح برای آن تدبیری اندیشیده شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 300836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟