اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان امانتدار رجایی و باهنر است

رکنا اجتماعی: حامدعلامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید شاهد تحولات اجتماعی ارزنده و مثبتی هستیم که جا دارد همگان به ویژه دانش‌آموزان عزیز که سهم مهمی در بهره‌برداری و به نتیجه رساندن آن داشته بدان توجهی ویژه نمایند.

وی گفت: در آغاز این تحول بزرگ دو عامل مهم، نوید بخش حرکتی پویا و سازنده است. انتخاب ریاست محترم جمهوری و کابینه آن که با تلاش و انرژی بیشتر و نفسی تازه در حوزه خدمت به مردم مسلمان درآمده‌اند. به خصوص انتخاب وزیر محترم آموزش و پرورش که نوید تحولات بیشتر و حرکتی پیشروتر به سمت آموزش و پرورش اسلامی را خواهد داد.

علامتی خاطر نشان کرد: آغاز هفته دولت است که با یاد شهیدان بزرگوار آموزش و پرورش شهید رجایی و شهید باهنر که هر دو از دل آموزش و پرورش روییده و مایه مباهات همه دانش پژوهان‌اند مزین گشته و انتظار می‌رود که در فصل نوین حرکت خود و به یاری خداوند موفقیت بیشتری در جهت تامین اهداف انقلاب بزگ اسلامی و امام راحل خمینی کبیر(ره) و منویات مقام معظم رهبری کسب نمایند.

وی گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان افتخار دارد که اعلام کند شهید رجایی و باهنر سهم مهم و بسیار ارزنده در بالندگی این نهاد تربیتی– اجتماعی داشته و در همه حال امانت‌دار آنان خواهیم بود.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: در این میان توجه ویژه به سند راهبردی تحول بنیادین آموزش و پرورش و اجرای دقیق و هوشمندانه آن از طریق همه عزیزان آموزش و پرورش کشور افتخاری است که در این برهه تاریخی نصیب نظام مقدس ما شده است. یقینا در فضای جدید دغدغه اصلی مسئولان محترم این وزارتخانه اجرای دقیق این سند می‌بایست باشد.

علامتی خاطرنشان کرد: اکنون نیز در منطقه شاهد تحولاتی در سوریه و لبنان و فلسطین عزیز هستیم که متاسفانه رژیم صهیونیستی اسرائیل غاصب و نظام استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا مسبب آن است و هر روز می‌بینیم که افراد بیگناه به خصوص دانش‌آموزان مسلمان هدف کینه و ستم آنان قرار می‌گیرند جای دارد که در این ایام توجه اکید و ویژه‌ای نسبت به این شرایط در دانش‌آموزان و به خصوص اعضای انجمن‌های اسلامی ایجاد شود.

دبیرکل اتحادیه گفت: در پایان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در راستای اهداف مقدس تعلیم و تربیت اعلام می‌دارد که همیار و همراه هیئت دولت محترم باشد و با توجه به اهداف اجتماعی و تربیتی این اتحادیه در تحقق سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش همه تلاش خویش را بکار گیرد باشد که جوانان و جامعه‌ای شاداب و انقلابی در مسیر تحول و پیشرفت اسلامی قرار گیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 300196 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟