همکاری ۸۲۹۶ مرکز با اداره‌کل درمان تامین اجتماعی تهران

محمدتقی خسروانی‌مقدم پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه اداره‌کل درمان تامین اجتماعی استان تهران که به مناسبت روز پزشک و داروسازی برگزار شد درباره فعالیتهای اداره‌کل درمان تامین اجتماعی استان تهران اظهار کرد: بیش از 30 درصد درمان سازمان تامین اجتماعی برعهده اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران است.

وی با بیان اینکه در بحث هتلینگ 27 میلیارد اعتبار در نظر گرفته شده است، تصریح کرد:‌ هتلینگ بیمارستانهای معیری، لبافی‌نژاد، 15 خرداد ورامین و شهریار در سال 95 به اتمام رسید و هتلینگ بیمارستانهای آیت‌الله کاشانی، لواسانی، شریعت‌رضوی، فیاض‌بخش و 12 بهمن تا انتهای سال 96 به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران با اشاره به اینکه در استان تهران 9 میلیون نفر بیمه شده سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: یک هزار و 167 پزشک و داروساز در مجموعه ما فعالیت دارند که شامل 89 داروساز، 26 رادیولوژیست، 13 پاتولوژیست، 18 متخصص علوم آزمایشگاهی، 316 پزشک عمومی و 705 پزشک متخصص می‌شوند.

خسروانی‌مقدم درباره فعالیتهای اداره‌کل درمان تامین اجتماعی استان تهران در بخش درمان غیرمستقیم خاطرنشان کرد: 8 هزار و 296 مرکز در این بخش با ما همکاری دارند که یک هزار و 919 مطب پزشک عمومی و یک هزار و 260 مطب پزشک تخصصی نمونه‌ای از آنها هستند.

وی با اشاره به اینکه حجم کار در اداره کل درمان استان تهران قابل مقایسه با استانهای دیگر نیست، یادآور شد: بیمارستان فیاض‌بخش با بیش از یک هزار و 400 پرسنل بزرگترین و قدیمی‌ترین مرکز ما بوده که حجم کاری‌اش می‌تواند با یک استان قابل مقایسه باشد.

در انتهای این مراسم از پزشکان اداره کل درمان و تامین اجتماعی استان تهران در بیمارستانها، کلینیک‌ها، پلی‌کلینیک‌ها و درمانگاههای مختلف تجلیل به عمل آمد و از دکتر فیاض ریاست بیمارستان میلاد، مهدی درخشان معاون درمان سازمان تامین اجتماعی و محمدعلی همتی عضو هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی تجلیل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 299026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟