ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی در محله های کم برخوردار

رکنا اجتماعی: سمانه زمانی با اشاره به نام‌گذاری اول شهریورماه به عنوان سالروز ولادت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک اظهار کرد: به منظور گرامیداشت این روز و تقدیر از خدمات داوطلبانه اعضای کانون پزشکان محله، اقداماتی در سطح مناطق و محله‌های شهر تهران به همت اداره کل سلامت شهرداری تهران و ادارات سلامت مناطق ۲۲ گانه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی کانون پزشکان محلات گفت: تاکنون بیش از ۴ هزار نفر از پزشکان شهر تهران به عضویت این کانون در آمده اند که همواره از ظرفیت پزشکان مشارکت جوی محلات در زمینه ارتقای سلامت شهروندان در راستای شبکه‌سازی حوزه سلامت استفاده می‌کنیم و به مناسبت گرامیداشت روز پزشک و ارج نهادن به مقام پزشکان، ویژه برنامه‌های مختلف را در دست اقدام داریم.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به برنامه های ویژه مناطق ۲۲گانه شهر تهران در روز پزشک اظهار داشت: تقدیر از دﺑﯿﺮان ﮐﺎﻧﻮن پزشکان محلات، برگزاری همایش، ارائه خدمات پزشکی به شهروندان و بازدید از بیمارستانها و مراکز درمانی از جمله این برنامه ها به شمار می رود.

وی، از استقرار کانکس دندانپزشکی در شهرداری منطقه ۱۴ خبر داد و گفت: تمامی خدمات دندانپزشکی ویژه معلولان دارای شرایط خاص، کودکان کار و خیابان و زنان سرپرست خانوار از ۱۱ الی ۱۳ شهریور ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ ارائه می شود.

زمانی ضمن تبریک این روز به پزشکان و جامعه پزشکی شهر تهران اظهار امیدواری کرد که با همراهی و مشارکت پزشکان داوطلب و مشارکت جو، بتوان خدمات سلامت را با اولویت محلات محروم به صورت رایگان به شهروندان ارائه نمود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 298784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟