عرضه نرم‌افزار دیگری در زمینه حمل‌ونقل سرویس مدارس در کشور

رکنا اجتماعی: مهندس بهشتی، مجری طرح هوشمندسازی مدارس (اسکب) در این باره گفت: این طرح بدون نیاز به سخت‌افزارهای خاص و تنها بر اساس گوشی‌های هوشمند طراحی شده و دقت مکان‌یابی آن بالاتر از GPSهای مکان‌یابی است.

وی با بیان اینکه در این طرح خانواده‌ها با هزینه کمی می‌توانند از امنیت و آسایش فرزندان خود مطمئن ‌شوند، افزود: از جمله مزایای این طرح می‌توان به کاهش زمان انتظار دانش‌آموز و راننده، ارتباط لحظه‌ای والدین با راننده، مشاهده اطلاعات خودرو و راننده، اطلاع‌رسانی در مورد تغییر خودرو یا راننده، تسریع رسیدگی به تاخیرها، ثبت نظم یا بی‌نظمی راننده و دانش‌آموز اشاره کرد.

بهشتی خاطرنشان کرد: با توجه به استفاده از نظرات کارشناسی و توجه به دغدغه‌های مدیران و پیمانکاران در طراحی سرویس هوشمند مدارس، طرح اسکب مورد استقبال مدیران مدارس، پیمانکاران و مسئولین آموزش و پرورش قرار گرفته است.

به گفته وی، طرح اسکب راه حلی جامع برای والدین، پیمانکار، راننده و مدرسه ارائه داده و موجب بهبود سرعت، دقت و اطمینان سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان خواهد شد و با استفاده از اطلاعات آماری جمع‌آوری شده، مدیران شهری می‌توانند برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای خدمات شهری و کنترل ترافیک داشته باشند.

مجری طرح یادآور شد: این سرویس از طریق مدارس در اختیار والدین، پیمانکار و رانندگان قرار خواهد گرفت و مدرسه با نرم‌افزار اختصاصی خود نظارت بهتری بر عملکرد سرویس خواهد داشت.

دانشگاه علم و صنعت ایران مطابق آیین‌نامه مصوب هیات امنا از شرکت‌های دانش‌بنیان متعلق به اساتید و فارغ‌التحصیلان خود حمایت کرده و به منظور نظارت بر آنها بخشی از سهام این شرکت‌ها متعلق به دانشگاه است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 298566 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟