دوره کشوری تربیت مدرس درس تربیت‌بدنی با حضور حسین بابویی مدیرکل تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش، محمدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران و نمایندگان تربیت‌بدنی و سلامت استان‌های کشور در محل باشگاه فرهنگیان تهران برگزار شد.

بابویی با اشاره به اینکه موضوع آموزش بخش مهمی در امر تربیت است، اظهار داشت: برای اجرای بهتر برنامه‌ها به آموزش نیازمند هستیم و بر این اساس این دوره آموزشی با عنایت به اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش طراحی و اجرا شده است.

وی ادامه داد: موضوع این گردهمایی یکی از مهم‌ترین حلقه‌های مدیریت است و هر فعالیت و کاری که بخواهد صورت بگیرد باید پیوست آموزشی داشته باشد؛ هدف از برگزاری این دوره‌های کشوری، تربیت مدرسین جامع الشرایط و آشنا به فضای مدرسه و کشور است.

مدیرکل تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش، نمایندگان حاضر از استان‌های کشور در این مراسم را به عنوان رابطین حوزه تربیت‌بدنی معرفی کرد و افزود: این دوره آموزشی در راستای برنامه کیفیت‌بخشی درس تربیت‌بدنی که در استان اصفهان برگزار شده، تدارک دیده شده است.

بابویی بر آشنایی تمام معلمان درس تربیت‌بدنی با برنامه‌ها تصریح کرد و گفت: شما به عنوان نمایندگان حوزه تربیت‌بدنی، محور اتفاقات خوب و افراد جریان ساز در استان‌های خود خواهید بود.

وی، تربیت‌بدنی را یار و مددکار آموزش و پرورش در راستای رسیدن به اهداف عالیه بر اساس سند تحول بنیادین و برنامه درسی ملی قلمداد کرد و ادامه داد: هدف اصلی ما تربیت دانش‌آموزان آینده‌ساز ایران اسلامی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 297165 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟