رشد 48 درصدی ساخت کلاس های درس در دولت یازدهم

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور، در آیین افتتاح مجتمع آموزشی زنگی آباد کرمان با اشاره به بهبود وضعیت مکان های آموزشی در سطح کشور افزود: طی دولت آقای روحانی شاهد رشد 21 درصدی همکاری های تعهدی خیران مدرسه ساز بوده ایم و خوشبختانه امورات آموزشی کشور همچنان رو به بهبود است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: به لحاظ تحصیلات عالیه در درجات خوبی قرار گرفته ایم اما هنوز به تاسیس مدرسه و کلاس درس در بسیاری از مناطق کشور نیاز داریم.

وی عنوان کرد: دولت تدبیر و امید از سال 92 که با رای ملت ایران، امورات را به دست گرفت، بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری در موضوعات فرهنگی تلاش های خوبی انجام داده است.

امیری بیان کرد: در سال های اخیر شاهد رشد قابل توجهی در بودجه آموزش و پرورش بودیم و با تدابیر کارشناسی شده ای، وضعیت معیشتی نیروهای آموزش و پرورش بهبود پیدا کرد و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در این آیین بیشتر به ذکر توفیقات معنوی و اخروی ساخت و احداث مکان های آموزشی پرداخت و تاکید کرد: کشور به حمایت های بخش خصوصی و خیران گرانقدر در توسعه مکان های آموزشی نیاز دارد.

گفتنی است؛ در این آیین که با حضور استاندار کرمان و معاونان وی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و خیران برگزار شد، تفاهم نامه ساخت بیمارستان250 تختخوابی شهرکرمان بین معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان و حاج ماشاالله زنگی آبادی به امضا رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 294331 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟