گردشگری سلامت ایران در کشورهای‌دنیا برند می‌شود

مجید زنگویی با اشاره به اینکه کنگره بین المللی توسعه روابط اقتصادی در حوزه سلامت با محوریت کشورهای اسلامی طی دو سال گذشته در اسفند ماه برگزار شده و امسال نیز این کنگره در دی ماه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: با این وجود سعی بر این است که مانند سایر کشورهای پیشرو در حوزه گردشگری سلامت با تجمیع ظرفیت‌های موجود نمایشی بزرگ از توانمندی‌های کشورهای اسلامی به خصوص جمهوری اسلامی ایران در حوزه سلامت داشته باشیم.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و توانمندی‌های ویژه مجموعه‌های توانمندی مانند هلدینگ هگتا در توسعه گردشگری سلامت در جمهوری اسلامی از آمادگی مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در همراهی با این مجموعه جهت دستیابی به اهداف مدنظر در حوزه کشورهای اسلامی خبر داد.

زنگویی با توجه به وابستگی هلدینگ هگتا به سازمان تامین اجتماعی کشور و شبکه خدماتی موثر این مجموعه در سراسر کشور ابراز امیدواری کرد این شرکت نقش موثری در معرفی خدمات درمانی جمهوری اسلامی ایران در منطقه ایفا کند.

وی بیان کرد: شبکه ارتباطی، امکانات اقتصادی و ساختارهای خدماتی اقامتی و امکانات موجود در حوزه حمل و نقل و ... که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به تبع آن سازمان تامین اجتماعی دارد می‌تواند به بخش گردشگری سلامت در ایران و توسعه روابط سلامت در سطح کشورهای اسلامی و سایر کشورها کمک شایانی کند.

زنگویی در خصوص برند سازی خدمات سلامت کشورها به فعالیت‌های مشابه در کشور ترکیه اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد ایران نیز با همکاری همه فعالان حوزه سلامت نقش آفرینی جدی تری در معرفی ظرفیت‌های بخش سلامت جمهوری اسلامی ایران به خصوص در بخش گردشگری سلامت ایفا کند.

وی ادامه داد: قرار است هیاتی از فعالان گردشگری سلامت از ایران در نمایشگاه گردشگری سلامت هندوستان شرکت کنند و از ظرفیت‌های گردشگری پزشکی این کشور مطلع و بازدید کنند.

زنگویی افزود: ما برای برندسازی خدمات گردشگری سلامت ایران با برخی از موسسات مالی و بانکها رایزنی‌هایی کرده ایم که ورود جدی تری در این حوزه کنند و در برند سازی این خدمات در کشورهای دیگر موثر باشد تا با توان و امکانات این مجموعه‌ها بتوانیم خدمات ویژه ای را که در حوزه درمان در ایران ارائه می‌شود را به کشورهای دیگر معرفی کنیم، البته برای تحقق این اهداف مشارکت همه فعالان ضروری است و باید همه در این مسیر همراه باشند و کمک کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 291724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟