12 شهریور، شروع فعالیت دوره پنجم شورای شهر/ پنجشنبه آخرین زمان بررسی برنامه‌ نامزدهای شهرداری تهران

زهرا نژاد بهرام منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران، با بیان اینکه امروز نامزدها و گزینه های شهرداری تهران برنامه های خود را به هیئت رئیسه و منتخبان شورای شهر تهران تحویل می‌دهند، اظهار داشت: بر اساس برنامه زمان‌بندی گزینه‌ها و نامزدهای شهرداری تهران چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری باید برنامه های خود را به منتخبان شورای شهر ارائه دهند.

وی افزود: از همه برنامه‌ها کپی گرفته می‌شود و در اختیار اعضا قرار می‌گیرد تا قبل از شروع جلسه آنها بتوانند نسبت به برنامه ها و دیدگاه‌های آنها آشنایی پیدا کنند.

منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تا پایان روز پنجشنبه دو گزینه نهایی برای شهرداری تهران انتخاب می‌شوند و منتخبان شورای شهر بر اساس برنامه های تحویل داده شده این دو نفر را انتخاب می‌کنند.

نژاد بهرام با اشاره به زمان فعالیت شورای پنجم گفت: هنوز از سوی دولت زمان شروع فعالیت ابلاغ رسمی نشده، اما از صحبت‌های نمایندگان مجلس و همچنین اعلام از سوی سخنگوی وزارت کشور زمان فعالیت شورای پنجم همان 12 شهریور ماه خواهد بود.

وی با بیان اینکه منتخبان شورای شهر تهران تمام تلاش خود را برای انتخاب یک گزینه مناسب به کار می گیرند، تاکید کرد: گزینه شهرداری تهران باید متناسب با همه ظرفیت های ملی و بین‌المللی و همچنین محلی باشد تا بتواند مشکلات شهر تهران را مرتفع و توسعه خوبی را برای شهر ایجاد کند.

منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: همه منتخبان دوره پنجم شورای شهر معتمدین مردم تهران هستند، به همین منظور در پاسخ به این اعتماد بهترین گزینه را برای شهر انتخاب خواهند کرد.

نژاد بهرام یادآور شد: منتخبان شورای شهر از بین گزینه‌های موجود فردی را انتخاب می‌کنند که بتواند همه ظرفیت‌های شهر را مدیریت کند.

وی با تاکید بر اینکه شهر تهران الگوی تمام کلانشهرهای کشور است، گفت: شهردار آینده در جهت ارائه رویکرد محلی- ملی تلاش می‌کند، چرا که تهران مرکز همه نهادهای قدرت مانند انتظامی، نظامی، سیاسی و قضایی است، لذا شهردار آینده کسی است که از همه این قابلیت‌ها برخوردار باشد و بتواند با مدیریت ارتباطات و همه نهادها، منافع شهر تهران را تامین کند.

منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران افزود: شهردار آینده تهران باید نسبت به برخی مسائلی که در شهر تهران وجود دارد از جمله تراکم‌فروشی، نبود درآمد پایدار، وجود فساد در برخی مراکز مدیریت شهری اقدامات مهمی انجام دهد و از همه این موضوعات جلوگیری کند.

نژاد بهرام تصریح کرد: منتخبان شورای شهر پنجم تلاش می‌کنند تا حال شهر تهران را خوب کند.

وی با اشاره به برخی از موضوعات مطرح شده مبنی بر اینکه نجفی بیمار است و نمی‌تواند شهر را اداره کند، تاکید کرد: از سوی آقای نجفی و نمایندگان وی تا کنون چنین موضوعی مطرح نشده و حال ایشان خوب است.

منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران گفت: خوشحال هستیم که در میان گزینه‌های انتخاب شده یک خانم پرکار و فعال هم حضور دارد.

نژاد بهرام افزود: بر اساس اطلاعات به دست آمده الهه کولایی برنامه های خود را آماده کرده و امروز به هیئت رئیسه تحویل می‌دهد که این امر نشان از پاسخگویی به مطالبات نیمی از شهروندان شهر تهران است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 290442 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟