بهره برداری ۱۲ پروژه شهری تا پایان نیمه اول سال

علیرضا جاوید در مراسم بهره برداری از بزرگراه شهید همدانی و تونل شهدای غزه گفت: شهر تهران، شهری است رو به آبادانی و پیشرفت چشمگیر به ویژه در دهه اخیر این آبادانی و توسعه زیرساختها شتاب بیشتری گرفته است.

وی افزود: آنچه از زیرساختها در تهران داریم، نیمی از آن متعلق به پیش از سال ۸۴ است یعنی از سال ۴۹ که اولین طرح جامع تهران ابلاغ شد تا سال ۸۴ و نیمی دیگر از سال ۸۴ تا کنون است.

جاوید ادامه داد: ما قدردان همه کسانی هستیم که در طی این سالها برای رشد تهران زحمت کشیدند و از سوی دیگر خدا را شکر می کنیم که در معیت شهرداری تهران در ۱۲ سال اخیر، نیمی از زیرساخت های این شهر محقق شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تصریح کرد: در ۱۲ سال اخیر بزرگراه های تهران از ۳۰۴ کیلومتر به حدود ۶۰۰ کیلومتر رسیده است. پل Bridge های تهران از عدد ۱۵۷ به ۳۵۷ رسیده است، خطوط مترو رشدی چشمگیر داشته و فقط در حوزه معاونت فنی در طول این ۱۲ سال، ۱۷۰ پروژه طراحی و آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: از این ۱۷۰ پروژه، ۱۴۰ پروژه به بهره برداری رسیده و ۳۰ پروژه باقی مانده و ۱۲ پروژه تا پایان نیمه اول سال به بهره برداری خواهد رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 288823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟