کمک های مردمی به بهزیستی از طریق شبکه های مجازی

فرهاد اقطار  گفت: سازمان بهزیستی کشور همانند برخی از نهاد‌های دیگر کار جمع آوری فطریه، زکات و کفاره را در ماه مبارک رمضان برعهده داشته است.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده، صندوق‌هایی در مراکز خیریه و موسسات شهرستان ها، استان‌ها و شهر‌ها مستقر شد تا جمع آوری فطریه ها، زکات و کفاره با سرعت بیشتری آغاز شود.

رئیس دبیرخانه مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی با اشاره به محدودیت‌های ایجاد شده برای افزایش صندوق‌های جمع آوری کمک سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های موجود، سازمان بهزیستی کشور نتوانست تعداد صندوق‌های خود را در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها افزایش دهد، اما توانستیم میزان فطریه و زکات جمع آوری کرده را نسبت به سال گذشته افزایش دهیم.

اقطار با ارائه آماری از میزان فطریه و زکات جمع آوری شده از سوی سازمان بهزیستی پس از ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۵ میلیارد تومان در بخش فطریه و زکات جمع آوری شد که این رقم در سال جاری به ۱۷ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی از برنامه ریزی سازمان بهزیستی کشور برای استفاده از روش‌های نوین جهت افزایش کمک‌های مردمی خبرداد و اذعان کرد: برای افزایش کمک‌های مردمی، برنامه‌های در دست اقدام است و به زودی با استفاده از روش‌های نوین و شبکه‌های مجازی اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی در سطح گسترده خواهیم کرد.

رئیس دبیرخانه مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی با اشاره به مبلغ جمع آوری شده در ماه رمضان امسال گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده هر استان به هر میزانی که توانسته است فطریه، زکات و کفاره جمع آوری کند این مبلغ در اختیار همان استان و شهرستان جهت ارائه خدمات به مددجویان و معلولان قرار گرفته و به سایر استان‌ها واگذار نمی‌شود.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 287361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟