کاهش زمان حضور امدادگران هلال احمر در محل حادثه/ کاهش زمان طلایی برای رسیدن به صحنه

سید امیر محسن ضیائی با تاکید بر کاهش زمان طلایی رسیدن به صحنه حادثه، اظهارداشت: کاهش زمان رسیدن عوامل امدادی هلال احمر به صحنه حوادث Accidents به نحوی قابل توجهی تغییر کرده است که از نگاه اکثر افراد جامعه دور نمانده است.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه مقرر شده تا پایان سال جاری 3 هزار و 500 نیروی واکنش سریع در شهرهای بالای 100 هزار نفر مستقر شوند، تاکید کرد: در حال حاضر 500 نیروی واکنش سریع وجود دارد و 3 هزار نیروی واکنش سریع نیز در حال آموزش هستند تا در مانور امداد و نجات نوروزی سال 97 شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای واکنش سریع، نیروهای شاخص جمعیت هلال احمر هستند، ادامه داد: از تمامی دست اندرکاران آموزش نیروهای واکنش سریع می‌خواهم تا تمام توان خود را برای تحقق این مهم به کار گیرند.

ضیائی درباره واگذاری آمبولانس و خودروی نجات به استان های مختلف، بیان کرد: 170 دستگاه آمبولانس و 200 دستگاه خودروی نجات به هلال احمر استان‌های سراسر کشور تحویل داده می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: مشارکت‌های مردمی و فعالیت‌های داوطلبانه از اهمیت خاصی برخوردار است که باید در این زمینه تدبیر لازم اندیشیده شود تا مشارکت‌های مردمی افزایش یابد.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 286922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟