ابلاغیه دادستانی به 13ساختمان نا ایمن درمنطقه11و12

اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای شهر، در سیصد و شصت و دومین جلسه شورا با اشاره به ادامه پیگیری ها برای اعلام ساختمان های نا ایمن گفت: با همکاری دادستانی 7 ساختمان بزرگ در منطقه 12 و 6 ساختمان بزرگ در منطقه 6 شناسایی شده‌اند که از سوی دادستانی به آنها ابلاغ شده که در مهلت مقرر باید نسبت به رفع موارد نا ایمن در ساختمان اقدام کنند.

شاکری گفت: از جمله این ساختمان‌های ناایمن می‌توان به مجتمع‌های تجاری اروپا ،نوشین، شیرین، اخوان، حکیم هاشمی، اسلامی در منطقه 12 و ساختمان های علاءالدین ،آلومینیوم، بهارستان و خانقاه در منطقه 11 اشاره کرد که برخی از آنها در محدوده قرمز قرار دارند و باید به سرعت نسبت به رفع موارد نا ایمن اقدام کنند.

شاکری در ادامه افزود: متاسفانه در این مورد نیز بار دیگر علاءالدین از اجرای حکم استنکاف کرده و این در حالی است که مدیریت ساختمان آلومینیوم مناقصه برگزار کرده و پیمانکار خود را نیز انتخاب کرده است .

وی افزود: برخی کارمندان نگران تغییرات هستند و امیدواریم اعضای شورای پنجم کارمندان را از نگرانی خارج کنند.

شاکری گفت: در بین پرسنل افرادی هستند که به مانند مصوبات زنده شورا هستند از این رو این افراد می‌توانند کمک خوبی برای اعضای شورای پنجم باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 285806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟