منزوی شدن کودکان با بازی‌های رایانه‌ای

رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش امروز در گردهمایی مشترک معاونان آموزش ابتدایی و مدیران کل کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش اهمیت به مقطع ابتدایی را در عمل نشان داد، اظهار داشت: نشانه این اهتمام عملی فراهم شدن زمینه‌های انعقاد تفاهم‌نامه بین معاونت آموزش ابتدایی و کانون پرورش فکری است.

وی افزود: همه ما با کانون بزرگ شدیم و با قصه‌های آن بچگی کردیم و مفاهیم بزرگ را در قالب‌های زیبا آموختیم.

حکیم‌زاده با بیان اینکه متاسفانه اکنون بزرگسالان، کودکی کودکان را از آنها گرفته‌اند، گفت: بازی‌های رایانه‌ای کودکان را منزوی کرده‌اند و تلاش داریم از پیشروی چنین روندی جلوگیری کنیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: برای رسیدن به این هدف با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم پیمان شدیم تا کانون با روش‌های خوب و کودک پسند خود را به 63 هزار 332 مدارس ابتدایی بیاوریم.

وی به دلایل انتخاب کانون اشاره کرد و بیان داشت: کانون عملگرا و اصیل است و قدمت 50 ساله آن از انگیزه‌های درست موسسان برای رشد فکری و اجتماعی کودکان کشور حکایت می‌کند.

حکیم‌زاده با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تکنولوژی نباخته است، عنوان کرد: کانون تکنولوژی را به خدمت گرفته و هنوز به روشهای اصیل خود متعهد است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ادامه داد: با تفاهم نامه‌ای که امروز بین کانون و معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بسته شد بیش از 7 میلیون و 648 هزار کودک ابتدایی از خدمات موثر و مفید این کانون بهره مند خواهند شد.

وی گفت: امسال یک میلیون و 414 هزار و 415 کلاس اولی داریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 285638 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟