حمایت وزیر بهداشت از دولت دکتر روحانی در حوزه سلامت

دکتر سید حسن هاشمی در آیین افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی شاهرود و آغاز عملیات ساخت پروژه شبکه بهداشت و درمان و طرح توسعه بیمارستان امام رضا(ع) میامی، اظهار داشت: بخش های مهمی از طرح تحول سلامت باید در آینده اجرا شود و امیدواریم که خدا به دکتر روحانی کمک کند همچنانکه ایشان هفته گذشته قول داد که سلامت همچنان اولویت دولت دوازدهم باشد و طرح تحول سلامت با قوت و قدرت ادامه یابد و مجلس هم در کنار دولت خواهد بود.

وزیر بهداشت تصریح کرد: همکاران ما در سراسر کشور طرح تحول سلامت را با نیت خالصانه و صادقانه و جهادی آغاز کردند و امیدواریم که با برطرف شدن مشکلات و ایرادات آن، حلقه های دیگر این طرح بزرگ اجرا شود.

دکتر هاشمی توجه به رفاه و معیشت مردم را از اهداف مهم انقلاب، امام راحل و شهدا عنوان کرد و افزود: معتقدیم انقلابی گری در کنار توجه به ارزش ها به معنای رفع نیازها، احتیاجات و مشکلات مردم، ایجاد اشتغال و توجه به اقتصاد مقاومتی و کاهش وابستگی آن به خارج از کشور است. بنابراین رسیدن به این اهداف در کنار توجه به استقلال، آزادی Freedom و جمهوری اسلامی بسیار مهم است.

وزیر بهداشت ضمن تاکید بر اهمیت وجود وحدت در جامعه، یادآور شد: اختلاف از هیچ کسی قابل قبول نیست زیرا اختلاف، منشا یاس است و بنا به فرموده های امام خمینی(ره)، ناامیدی نیز از جنود ابلیس است و هر فردی که به دنبال اختلاف افکنی و رو در رو کردن مسئولان و نیروهای انقلاب باشد، در میدان دشمنان قرار گرفته است.

دکتر هاشمی تاکید کرد: با همه وجود باید باور کنیم که انقلاب وقتی آسیب پذیر است که همه در کنار همدیگر نباشیم و در مقابل همدیگر قرار بگیریم بنابراین باید در شرایط حساس منطقه، همه با هم به ویژه قوای سه گانه متحد و همدل باشیم و وجه همت خود را بر تحقق شعارهای انقلاب اسلامی و آرزوهای امام بزرگوار و شهدا، جانبازان و خانواده های ایثارگران بگذاریم تا شاهد رفع مشکلات باشیم.

دکتر هاشمی از شاهرود به عنوان "قاره کوچک" یاد کرد و اظهار داشت: علاقه بسیار زیادی به این منطقه دارم و امیدواریم که بیش از گذشته از خدمات دولت در حوزه سلامت، بهره مند شود و اگر برنامه ها طبق پیش بینی ها پیش برود، ظرف دو سه سال آینده زیرساخت های مورد نیاز ایجاد می شود.

وزیر بهداشت ضمن تقدیر از مسئولان استانی، محلی و خیرین سلامت به دلیل توسعه زیرساخت های حوزه سلامت، بر ضرورت تقویت و ارتقای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تاکید و اضافه کرد: خوشبختانه به برکت نفس پاک مرحوم حاج حسین حسینی(یکی از موسسان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود) این دانشگاه پیشرفت های زیادی کرده اما باید در سطح بین المللی ارتقا یابد و ابزارهای آن نیز در حال فراهم شدن است.

دکتر هاشمی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا این دانشگاه از نظر آموزشی پژوهشی ارتقا پیدا کند زیرا استعدادهای مناسبی در این منطقه وجود دارد و لازم است که رشته های مختلف پزشکی در دانشکده های پزشکی توسعه پیدا کند و امیدواریم که نیازهای این دانشگاه با صبر، درایت، حوصله و پیگیری نماینده مردم این شهر در مجلس، مسئولان و حمایت استاندار تامین شود.

وزیر بهداشت در پایان با اشاره به افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی شاهرود، یادآور شد: خیر و برکت این پروژه ها به مردم و دعای آن به کادر بهداشتی و درمانی می رسد و هر چه اقدامات بیشتری انجام دهیم در مقابل ایثارگری های مردم، بسیار کم است و تشویق های مردم باید عاملی برای خدمت بیشتر و بدون منت به مردم در سراسر کشور باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

وزیر0

کدخبر: 285002 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟