اعلام زمان تکمیل عملیات سازه‌ای پارکینگ طبقاتی نیایش

در این بازدید که سید مهدی پورهاشمی مجری طرح های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و جمعی از دست اندرکاران پروژه نیز حضور داشتند، بخش های مختلف پروژه احداث پارکینگ طبقاتی نیایش مورد پیمایش قرار گرفت و تدابیری به منظور تسریع عملیات اجرایی آن اتخاذ شد.

جاوید در این بازدید با بیان آنکه میزان پیشرفت پروژه احداث پارکینگ طبقاتی نیایش به مرز ۴۰ درصد رسیده است، بر لزوم تکمیل عملیات سازه ای این پروژه تا پایان سال جاری تاکید کرد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، تاکنون سقف ۲ طبقه از طبقات ۹ گانه این پروژه در تراز منهای یک به طور کامل احداث شده و نیمی از سقف طبقه سوم نیز تکمیل شده است.

پارکینگ طبقاتی نیایش، سازه‌ای ۱۱ طبقه با ۹ طبقه پارکینگ در تراز منهای یک و ۲ طبقه تجاری در تراز مثبت یک است. با بهره برداری از این پروژه، فضای موردنیاز برای پارک بیش از ۱۲۰۰ دستگاه خودرو تامین شده و به این ترتیب امکان مراجعه کم‌دردسر شهروندان به پردیس سینمایی ملت، بوستان ملت و بیمارستان قلب شهید رجایی تسهیل خواهد شد. برخورداری از ورودی مناسب از تونل نیایش و تراز صفر (غرب بزرگراه نیایش) و فراهم ساختن امکان خروج به جنوب بزرگراه کردستان و غرب بزرگراه نیایش، از ویژگی‌های مهم این پروژه زیرسطحی خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 283917 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟