اجرای نظام جدید آموزشی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان از مهر

حجت الاسلام روح الله حریزاوی، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان گفت: نظام جدید آموزشی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان پس از تصویب در شورای راهبردی و هیات امناء، از ابتدای سال جدید تحصیلی مراکز آموزش عالی در چهل و شش مرکز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

وی افزود: در نظام جدید تعلیم و تربیت حوزه، دوره عمومی یک ساله برای عموم دانشجویان و اعضای هیات علمی علاقمند به تحصیل معارف اسلامی در سه شاخه «جهاد اکبر» با موضوع اخلاق اسلامی، «رسالت الهی» با موضوع تبیین وظایف دانشجوی مومن انقلابی و «نظام اندیشه اسلامی» با محوریت اندیشه اسلام ناب و شناخت جریان معارض تدوین شده است.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان گفت:: پس از این دوره آموزشی یک ساله، دوره سه ساله تخصصی براساس شاخه‌های مختلف علوم انسانی و اسلامی به صورت تخصصی برای معرفت جویان و علاقمندان ارائه خواهد شد.

وی افزود: نشست اساتید حوزه‌های علوم اسلامی دانشگاهیان سراسر کشور نیز با هدف تبیین و تشریح اهداف نظام جدید آموزشی همچنین اهداف آموزشی و پرورشی هر کدام از دروس، در مرداد ماه در تهران برگزار می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 281916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟