جامعه فرهیخته و قدرشناس، خدمات شهردار تهران را فراموش نخواهد کرد

حجت الاسلام محمود دعایی در آیین افتتاح باغ کتاب تهران با پرداختن به وجوه شخصیتی و تلاش های شهردار تهران در اداره بهینه پایتخت اظهارکرد: همه نحله های فکری و گرایش های مختلف فرهنگی و سیاسی به آقای قالیباف علاقه مند هستند و دعوت ایشان را برای حضور در این مراسم به لطف پذیرفته اند.

وی خطاب به محمدباقر قالیباف گفت: شما حرمت و حریم بزرگان و افتخارات فرهنگی و علمی کشور را نگاه داشته اید و سرای آنها را سراهای ماندگار کردید و بستر مراجعه عموم را برای بهره گیری فراهم ساختید. اولین سرا، سرای مرحوم شریعتی بود که آن را بازسازی کرده و به زیبایی در اختیار عموم برای بهره مندی قرار دادید. همچنین سرای شهید مطهری، شهید مدرس، شهید بهشتی و بزرگانی که روز به روز بیشتر به فراموشی سپرده می شدند را بازسازی کردید.

حجت الاسلام دعایی افزود: اگر همت شما و یاری شما و کمک و مساعدت و درک معنوی و علاقه شما به شهر و شهروندان نبود این پروژه های متعدد فرهنگی به این زیبایی و زودی به اتمام نمی رسیدند.

وی با بیان اینکه شهردار تهران در دهه گذشته خدمات بزرگی به این شهر کرده است، تصریح کرد: شما برای همه مردم این سرزمین زحمت کشیدید. به عنوان مثال اگر انسان فرهیخته و نازنینی مثل مرحوم حبیبی که با پاکی زندگی کرد و رفت، اگر امیدی داشت و به شما عرضه کرد آن امید را بی پاسخ نگذاشتید.

دعایی ادامه داد: گرچه شهردار تهران به نوعی خداحافظی می کند اما مطمئن هستم جامعه فرهیخته و قدر شناس نه تنها خدمات فراوان شما را فراموش نمی کند بلکه شما را رها نخواهد کرد. شما یاران خوبی را انتخاب کردید و توانستید خدمات ارزشمندی را ارایه دهید.

مدیرمسئول روزنامه اطلاعات با اشاره به اینکه مردم قدر شناس هستند گفت: این مردم یقینا خدمتگزاران خودشان و کسانی که در مسیر شکوفایی علمی زحمت کشیده اند را فراموش نمی کنند.

وی در پایان خطاب به قالیباف خاطرنشان کرد: مواردی بود که احتیاج داشتیم با شما ملاقات داشته باشیم یا برای صبحانه دعوت می کردیم یا می رفتیم با هم نماز بخوانیم. این منش و روش شما بود که به راحتی می پذیرفتید و به راحتی سعی می کردید اگر خواسته منطقی بود اجابت کنید. خداوند به ما توفیق قدردانی از زحمات وخدمات شما را بدهد و بدانید که جامعه زحمات شما فراموش نمی کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 278667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟