تصاویر جاسوسی از خودروی جدید شرکت فورد + عکس

شرکت فورد خودرو جدید خود را آزمایشی روانه خیابان ها کرد و تصاویر جاسوسی جدید از آن منتشر شد.

به گزارش رکنا ، بخش B یا خودروهای سوپر مینی، یکی از رقابتی‌ترین بخش‌های خودرو در اروپا است که پر از مدل‌های تازه مانند پژو ۲۰۸، رنو کلیو، اوپل کورسا، فولکس واگن پولو و مواردی از این دست است. فورد فیستا که قبلاً یک خودروی کامل در این بخش بود، در حال حاضر از رقبای خود عقب است و شرکت فورد می‌خواهد با اصلاح فیس لیفت آینده برای هاچ بک این مشکل را برطرف کند.

همه چیز شبیه مدل قبلی است

آزمایش نمونه اولیه از استتار کامل بدنه استفاده می‌کند و در نمای جلویی حتی صفحه‌های دیگری نیز وجود دارد که تغییرات طراحی را پنهان می‌کند. هنوز هم، می‌توان اصلاح چراغ‌های جلو و احتمالاً سپر قسمت عقب را در تصاویر منتشر شده تشخیص داد. به نظر می‌رسد پنجره جلو در مقایسه با مدلی که هنوز در فروش است تغییر خاصی نکرده است.

خودروهای سوپر مینی

جالب اینجاست که به نظر می‌رسد کاپوت این ماشین آزمایشی کمی باز شده و یک کابل دو سیمه از طریق ستون A به سمت کابین ماشین از موتور در حال حرکت است. با نگاهی به عقب، همه چیز کاملاً آشنا به نظر می‌رسد و تغییرات بصری خاصی دیده نمی‌شود. چراغ‌های عقب و اسپویلر سقف هر دو در مقایسه با مدل فعلی بدون تغییر هستند. در حال حاضر حتی چرخ‌ها نیز به همین شکل برای انواع موجود در بازار یافت می‌شوند.

فورد فیستا

در تابستان سال ۲۰۲۰، فورد، Fiesta را با پیشرانه‌های هیبریدی ضعیف به روز کرد و یک جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه جدید به مدل‌های برقی اضافه کرد. انتظار نمی‌رود تغییرات اساسی در زیر کاپوت مشاهده شود، اما پیشرانه‌ها می‌توانند با استفاده از نرم افزار جدید به روز شوند تا به آن‌ها کمک کند خودرو کارایی بهتری داشته باشند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 669911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟