زمان فراموش کردن “دیزل گیت” فرا رسیده

این خودروساز بزرگ حالا احساس می‌کند زمان مناسب برای حل این مشکل فرا رسیده و به همین خاطر تبلیغات جدیدی را شروع کرده و آن را در زمان فینال NBA پخش می‌کند.

این کمپین تبلیغاتی که Hello Light نام گرفته با راه رفتن طراح فولکس‌واگن در داخل یک اتاق تاریک شروع شده و افراد گوناگون هم خبرهای مربوط به رسوایی دیزل گیت را می‌خوانند. طراح فولکس‌واگن تحت تأثیر خبرها قرار گرفته و شروع به طراحی می‌کند. در همین حال هم موزیک خاصی در پس‌زمینه پخش می‌شود.

او نهایتاً اسلاید تایپ 2 را برداشته و شروع به کار روی کانسپت ID. Buzz می‌کند. این تبلیغ تجاری با نشان دادن فرم نهایی کانسپت به خاتمه رسیده و گفته می‌شود: “ما در تاریکی روشنایی را یافتیم. معرفی عصر جدید حمل‌ونقل الکتریکی.”

این تبلیغ تجاری کاملاً خوب بوده و فولکس‌واگن می‌گوید پیامش ساده است: “مهم‌ترین چیز پاسخ شماست.” موضوع کاملاً اصیل به نظر می‌رسد مخصوصاً از طرف شرکتی که مدیرعاملش در سال 2014 از وقوع یک تقلب گسترده آگاه شده و جزئیاتش را در جولای سال 2015 ارائه کرده و سپس در سپتامبر همان سال به تقلب در تست‌های آلایندگی اعتراف نموده است.

جدای از همه‌چیز، Hello Light بخشی از کمپین بزرگ‌تر است که از یازدهم ژوئن آغاز خواهد شد. این کمپین جدید که Drive Bigger نام داشته بازگشت به تبلیغات دهه‌ی 50 و 60 فولکس‌واگن محسوب می‌شود.

مدیرعامل گروه فولکس‌واگن آمریکا می‌گوید: این کمپین برای همه‌ی زمان‌هایی است که ما ناامید بودیم، برای آن‌هایی که با ما ماندند، برای آن‌هایی که دیوانه‌وار کار کردند تا همچنان رو به جلو حرکت کنیم. ما مسئولیت انجام بهتر کارها را بر عهده داریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 481043 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟