استون مارتین DBX راهی خیابان‌ها می شود + عکس

اولین شاسی‌بلند استون مارتین با نام DBX رونمایی خواهد کرد اما بریتانیایی‌ها طی یک اقدام سورپرایز کننده اقدام به نمایش آن در خیابان مشهور داونینگ کرده‌اند. پدیدار شدن این خودرو به خاطر گرامی داشت روز St. David در تاریخ ولز می‌باشد.

تأسیسات تولید خودروی St. Athan دومین کارخانه تولید این خودروساز در بریتانیا بوده و اولین سایت تولیدی آن در گایدون قرار دارد. این تأسیسات جدید بیش از 700 شغل جدید را خلق خواهد کرد.

سایت تولیدی جدید استون مارتین زمانی سایت نظامی بوده و در طول 3 سال گذشته و طی یک فرایند هنری به تأسیسات تولید خودرو تبدیل شده است.

کسی که استون مارتین DBX را تا خیابان داونینگ مشایعت کرده رئیس بخش لاگوندا و مدیر اجرایی گروه استون مارتین آقای اندی پالمر و همچنین وزیر امور خارجه ولز آقای آلان کارینز بوده است. ترزا می نخست‌وزیر بریتانیا نیز در این مراسم حضور داشته است.

پالمر گفته است:

مدل‌های پیش‌تولیدی این خودرو برنامه‌ی تست وسیعی را پشت سر گذاشته‌اند و در آب‌وهوا و محیط‌های گوناگونی حضور داشته‌اند. من مفتخرم اعلام کنم استون مارتین DBX در مراسم گرامیداشت هفته‌ی ولز در لندن حضور می‌یابد.

ترزا می هم دراین‌باره اظهار داشته است:

از آنجایی که ما همه‌چیز درباره‌ی ولز را ارج می‌نهیم بنابراین حضور اولین DBX نیز خیال‌انگیز است. این خودرو در تأسیسات جدید استون مارتین ساخته خواهد شد.

او ادامه داده است:

ایجاد 700 شغل و سرمایه‌گذاری در این منطقه تضمین خواهد کرد که بریتانیا از نظر آینده‌ی حمل‌ونقل در دنیا حرف اول را خواهد زد.

تست‌های استون مارتین DBX از سال پیش در ولز آغاز شده و البته در مکان‌های مختلف همچون خاورمیانه، آلپاین و نوربرگ رینگ ادامه خواهد داشت.

طبیعتاً DBX به خاطر اینکه یک شاسی‌بلند است در همان تست‌های موردنظر استون مارتین برای گرند تورها و خودروهای اسپورت این شرکت حضور نخواهد یافت ولی تمرکز ویژه‌ای روی عبور از مسیرهای گوناگون خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 462289 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟