نسل جدید آلپاین با قدرت وارد میدان می شود+ عکس

اگرچه این خودرو کاملاً خیال‌انگیز و جذاب بوده اما قبلاً شایعاتی درباره‌ی تولید محصولاتی جدید به گوش می‌رسد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به یک شاسی‌بلند شکل گرفته بر مبنای مرسدس GLA اشاره کرد. همچنین گفته شده بود احتمال تولید نسخه‌ی الکتریکی این شاسی‌بلند نیز وجود دارد.

همان‌گونه که قبلاً در خبرها آمده، نسخه‌ی داغ‌تر A110 با حدود 50 اسب بخار بیشتر و کاهش وزن به 1050 کیلوگرم در دست توسعه است و احتمال معرفی آن در ماه اکتبر 2019 وجود دارد. احتمالاً گیربکس ساخت گترگ این خودرو نیز بازنگری خواهد شد.

اگرچه قدرت این خودرو تأیید نشده اما رنو مگان RS تروفی جدید از همان پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.8 لیتری A110 با قدرت 296 اسب بخار استفاده می‌کند. این پیشرانه در آلپاین خروجی 250 اسبی داشته و باعث ایجاد شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت حدود 4 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت محدود شده‌ی 250 کیلومتر در ساعتی می‌شود.

خودرویی که شایعات درباره آن فراوان است آلپاین اسپورت شاسی نام خواهد گرفت و سومین نسخه از A110 خواهد بود. قبلاً مدل‌های استاندارد و Premiere ادیشن این خودروی فرانسوی عرضه شده است. نسخه‌ی Premiere یاد شده از نظر فنی تفاوتی با مدل استاندارد نداشته اما برخی ویژگی‌های استاندارد متمایز همچون سیستم ناوبری ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع، کروز کنترل، سیستم‌های تلماتیک آلپاین و ارتباط گوشی مای اسپین را دارا بوده است.

علاوه بر نسخه‌ی اسپورت تر A110 احتمال تولید مدل روباز آن نیز وجود دارد.

همانند نسخه‌ی داغ‌تر A110، مدل کانورتیبل نیز از چند سال پیش در دست توسعه بوده هرچند این خبرها تأیید نشده‌اند.

اگرچه یکی از مدیران آلپاین در گذشته احتمال تولید نسخه‌ی روباز A110 را کم دانسته اما گفته شده این خودرو در سال 2020 عرضه خواهد شد و به جنگ پورشه 718 باکستر خواهد رفت. یک سال بعد از آن نیز شاسی‌بلند آلپاین پدیدار خواهد شد و نسخه‌ی الکتریکی آن نیز سال 2022 رخ‌نمایی خواهد کرد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 450566 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟