شاسی‌بلند جدید آئودی خودرویی خاص برای علاقمندان به خودروهای الکتریکی +تصاویر

کمپانی آلمانی آئودی در ادامه تولید خودروهای الکتریکی و هیبریدی با نام تجاری e-tron شاسی‌بلند جدید خود معرفی کرد.

خودرو جدید آئودی که در کلاس خودروهای SUV است دارای امکانات و مشخصه‌های ویژه‌ای می‌باشد. آئودی برای نخستین نمایش e-tron Electric SUV شهر ابوظبی در کشورت امارات را انتخاب کرد. جاده بین شهر مسدر تا جبل‌حفیت مسیر انتخاب شده برای حرکت محصول جدید آئودی بود. این جاده شامل مسیرهای پیچ‌دار و شن و ماسه دار است. خبرنگاران از سراسر جهان برای تماشای اولین نمایش آئودی e-tron جدید به این منطقه از امارات آمده بودند.

به گفته آئودی، خودرو e-tron Electric SUV به عنوان یک SUV از هیچ مسیری نمی‌هراسد و با قدرت پیش می‌رود. آئودی ادعا کرده شاسی‌بندی و کشش دینامیکی این خودرو را عالی طراحی کرده و این موضوع را مدیون سیستم کوآترو(quattro) الکتریک تمام چرخ‌ها می‌داند.

آئودی با انتشار 303 عکس از این خودرو تلاش کرده تا به حدی کنجکاوی طرفدارانش را برطرف سازد. پس اگر شما هم جزء دوست‌داران خودروهای الکتریکی هستید با جستجویی ساده در اینترنت می‌توانید به عکس‌های این خودرو دست پیدا کنید. آئودی این خودرو را در چندین رنگ معرفی کرده است.

بررسی تصاویر e-tron Electric SUV نشان می‌دهد این خودرو ظاهری آینده‌گرانه دارد و با وجود دوربین‌های کنترلی در قسمت‌های مختلف خودرو، طراحان آئودی در نظر داشتن خودرویی تمام عیار تولید کنند. بررسی‌ها نشان داده بیشتر خریداران خودروهای الکتریکی نمی‌خواهند خودروی آن‌ها ظاهری بسیار متفاوت با خودروهای معمولی داشته باشد بلکه این افراد به دنبال خودرویی مدرن و به دور از ظاهر عجیب و غریب هستند. در همین راستا مهندسان آئودی e-tron جدید را متناسب با سلیقه‌ی مشتریان طراحی کرده‌اند.

البته این گونه طراحی در خودروهای عادی آئودی مانند A8,Q8 نیز دیده می‌شود. به عنوان مثال آئودی A8 دارای سه نمایشگر در خودرو است و شاسی‌بلند e-tron دارای پنج نمایشگر در داخل خودرو است.

در ادامه تصاویری از خودرو الکتریکی جدید آئودی مشاهده می‌کنید:اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

9072169_493

9072167_344

کدخبر: 443736 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟