شارژرهای خودروهای برقی نصب شد

یک شرکت تجاری برای ترویج استفاده از خودروهای برقی سریع ترین سیستم های شارژ این خودروها را در ایالت کالیفرنیای آمریکا نصب کرده است.

به گزارش انگجت، شرکت الکتریفای آمریکا تعدادی سیستم شارژ ۳۵۰ کیلووات ساعتی را در منطقه سیمون در سانفرانسیسکو نصب کرده که در فاصله ۶۵ کیلومتری مرکز این شهر قرار دارد.

ایستگاه های شارژ خودروهای برقی که قبلا در این کشور تاسیس شده بودند در بهترین حالت تنها دارای ظرفیت ۱۵۰ کیلووات ساعت شارژ بودند که حالا این ظرفیت دو برابر شده است.

افرادی که از این ایستگاه های شارژ برای تامین برق باتری های خودروهای خود استفاده کنند، حداکثر در ده دقیقه می توانند آنها را برای پیمودن مسیری ۳۲۰ کیلومتری آماده کنند.

در همین حال شرکت تسلا هم برنامه هایی برای تاسیس ایستگاه های شارژ فوق سریع تازه در دست اجرا دارد. الکتریفای امریکا هم می خواهد تعداد بیشتری از این ایستگاه ها تاسیس کند که ۱۷ تای آنها در ایالت کالیفرنیا واقع است.

البته تعداد خودروهای برقی که بتوانند از امکانات این ایستگاه های شارژ استفاده کنند فعلا چندان زیاد نیست. زیرا اکثر خودروهای سازگار با سیستم های شارژ ۳۵۰ کیلووات ساعتی از سال ۲۰۲۰ به بعد تولید می شوند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443257 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟