آئودی Q5 با چهره ای جدید راهی خیابان ها می شود+عکس

با نگاهی به زیر بندی این آئودی Q5 شما یک سیستم اگزوز افترمارکتی با خروجی‌های قابل دید را مشاهده خواهید کرد.خودروی موردبحث حاصل تیونینگ ABT اسپورت لاین بوده و جدیدترین پروژه‌ی انجام شده روی شاسی‌بلند لوکس و جمع‌وجور آئودی می‌باشد. علاوه بر تغییرات یاد شده شاهد پکیج‌های پهن نصب شده روی بدنه و همچنین بال عقب سفارشی می‌باشیم.

فنرهای جدید سیستم تعلیق باعث می‌شوند ارتفاع خودرو بین 35 تا 60 میلی‌متر کاهش یابد. به تمامی این اصلاحات باید رینگ‌های بزرگ 20 و 21 اینچی را اضافه کرد.این تیونر آلمانی در کابین نیز از پوشش فیبر کربنی برای اهرم تعویض دنده و همچنین دکمه استارت با برند ABT استفاده کرده است.

اما تیونر موردبحث تنها به تغییرات ظاهری اکتفا نکرده و دستی هم بر سر و روی پیشرانه کشیده است. پیشرانه‌ی بنزینی 2 لیتری TFSI که در حالت استاندارد قدرت 252 اسبی و گشتاور 370 نیوتون متری دارد با تغییرات صورت گرفته قدرت 300 اسب بخاری و گشتاور 420 نیوتون متری تولید می‌کند. نسخه‌های دیزلی 2 و 3 لیتری هم قدرت بیشتری دارد. پیشرانه کوچک‌تر با استفاده از واحد کنترل پیشرانه‌ی جدید خروجی 215 اسبی و گشتاور 440 نیوتون متری داشته درحالی‌که قدرت و گشتاور پیشرانه بزرگ‌تر به ترتیب به 330 اسب و 670 نیوتون متر رسیده است.

اما پرچم‌دار این خانواده یعنی SQ5 نیز قبلاً وارد گاراژ ABT شده و قدرت و گشتاور آن 71 اسب بخار و 50 نیوتون متر افزایش یافته است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟