نخستین تصویر جاسوسی از بنز مد روز+عکس

کم‌کم تمامی مدل‌های خانواده مرسدس بنز E کلاس فیس لیفت خود را نمایان می‌کنند.

برای اولین در ماه پیش نمونه‌های پیش‌تولیدی نسخه استیشن مشاهده شدند و پس از آن نیز مدل E کلاس آل ترین رویت گردید. هم‌اکنون هم نوبت نسخه کوپه رسیده که بی‌شک خوش‌تیپ‌ترین عضو این خانواده می‌باشد. به جرات می‌توان گفت این خودرو پس از فیس لیفت نیز این عنوان را حفظ خواهد کرد.

اما مدل کوپه از به‌روزرسانی‌های بخش جلویی سود می‌برد. در این بخش چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر جدیدی نصب شده است. فعلاً پوشش‌های استتاری اجازه‌ی مشاهده‌ی کامل این جزئیات را به ما نمی‌دهند.

تنها چیزی که در بخش جلو دیده می‌شود چراغ‌های LED مشابه CLS جدید می‌باشد. مدل فیس لیفت همچنین از برخی به‌روزرسانی‌ها در بخش عقب همچون چراغ‌های LED جدید سود می‌برد. غیر از آن تغییر دیگری اعمال نشده است.

علاوه بر بهبودهای ظاهری، مرسدس E کلاس کوپه دارای تجهیزات و قوای محرکه‌ی ارتقا یافته‌ای خواهد بود. البته انتظار تغییرات عمده در بخش قوای محرکه را نداریم زیرا مرسدس قبلاً جدیدترین پیشرانه‌های این خودرو از جمله نمونه‌های 6 سیلندر بنزینی و دیزلی را معرفی کرده است.

بدون هرگونه تعجبی، این کوپه‌ی بزرگ از جدیدترین تکنولوژی‌های مرسدس در بخش سیستم اطلاعات سرگرمی Hobby و سیستم‌های ایمنی فعال سود می‌برد. علاوه بر این‌ها، E کلاس کوپه 2020 دارای برخی بازنگری‌های داخلی از جمله متریال و تریم های جدید خواهد بود.

مرسدس بنز E کلاس کوپه فیس لیفت پس از معرفی نسخه‌های سدان و استیشن و احتمالاً در اواخر سال 2019 یا اوایل سال 2020 پدیدار خواهد شد. پس از آن‌هم شاهد معرفی نسخه E کلاس کابریولت خواهیم بود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 435515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟