شایعاتی از تولید عجیب ترین فورد ماستانگ به گوش می رسد

آخرین و بزرگ‌ترین شایعه در مورد فورد ماستانگ این است که این پونی کار نمادین به‌زودی در فرم چهاردر سدان به نمایش درمی‌آید. بر طبق پستی در فروم ماستانگ (mustang66) فورد در گردهمایی فروشندگان خود در ماه گذشته به‌صورت مبهم برنامه خود را برای تولید این مدل اعلام کرده است. گرچه این موضوع هنوز توسط فورد تائید نشده اما با این حال این ایده آن‌چنان‌که جنجالی به نظر می‌رسد نیست.

تصور نسخه‌ ای بافاصله محوری بیشتر از ماستانگ با چهار در و فرم فست بک که توانایی رقابت با خودروهایی همچون آئودی A7 و پورشه پانامرا را داشته باشد سخت است. لازم به ذکر است که این بخش جزو قلمروی لینکلن است.

برای این کار برند ماستانگ باید به حدی قوی باشد که توانایی پشتیبانی از چنین آرزوی سطح بالایی را داشته باشد.

در پست فروم گفته‌شده بود که این خودرو با موتور وی ۸ توربوشارژ ارائه خواهد شد درحالی‌که ما مطمئن نیستیم موتوری با این پیکربندی در خط تولید فورد موجود باشد.

واقعیت چیست؟

ساخت نمونه توربوشارژ از موتور V8 پنج لیتری ماستانگ موسوم به کایوت که روی مدل فعلی موستانگ نصب‌شده امکان‌پذیر است اما ما چیزی در مورد آن نشنیده‌ایم.

اگر چنین خودرویی در حال شکوفایی باشد که فروم این‌طور فکر می‌کند باید با کراس اوور جدید فورد که پیش‌ازاین بانام مک وان معرفی‌شده بود متفاوت باشد. این خودرو در حال حاضر بانام متفاوتی خطاب می‌شود که به آن الهام گرفته از ماستانگ می‌گویند. این مدل جدید تمام الکتریکی خواهد بود و پروفیل بدنه بلندتری خواهد داشت.

مدل‌های جدیدی که به خط تولید ماستانگ اضافه خواهد شد، شامل مدل هیبریدی برای آینده‌ای نزدیک و مدل پرقدرت GT500 است، که انتظار می‌رود تا چند ماه آینده ارائه شود.

سخنگوی فورد ایان کادیز این شایعه را رد یا تائید نکرد اما گفت:

ما همیشه در حال تلاشیم تا هرسال ماستانگ را مهیج‌تر نماییم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 435038 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟