کولاک قیمت شورولت کوروت در 55 سالگی اش

این موضوع به خاطر آن است که C8 برای اولین بار در تاریخ کوروت است که طراحی پیشرانه جلو را کنار گذاشته و از طراحی پیشرانه وسط استفاده خواهد کرد.

بنابراین این خودرو در مقایسه با نسل‌های پیشین کاملاً متفاوت خواهد بود و قیمت آن نیز نشان‌دهنده‌ی این تفاوت خواهد بود. به نظر شما این خودرو چقدر گران‌تر خواهد بود؟ خب مهندسان اسبق کوروت تخمین می‌زنند قیمت کوروت C8 بین 70 تا 100 هزار خواهد بود.

به نظر شما این قیمت بالاست؟ قیمت 170 هزار دلاری چطور؟ پیش از آنکه سری به کابینت زده و به دنبال قرص‌های سردرد بگردید باید گفت این تنها یک خبری است که توسط فروم کوروت منتشر شده و به‌صورت رسمی تأیید نشده است.

همه‌چیز از کاربری به نام Zerv02 آغاز شده است که ادعا کرده کابین کوروت C8 را با چشمان خود دیده است. او درباره قیمت این خودرو گفته است:

قیمت کوروت جدید از 169900 دلار آغاز خواهد شد و اگر به قیمت زیر 100 هزار دلار فکر می‌کردید باید گفت ناامید خواهید شد.

حقیقت این است که جدای از طراحی پیشرانه وسط، 170 هزار دلاری کوروت بسیار بالاست. واضح است که اکثر اعضای فروم های کوروت باور دارند این خبر نمی‌تواند صحیح باشد چراکه کوروت همواره به عنوان یک خودروی اسپورت سنتی با قیمتی مناسب مطرح بوده است.

البته افرادی هم هستند که با این قیمت‌گذاری مشکلی ندارند و در صورت عرضه‌ی مدل پرچم‌دار با این قیمت به آن علاقه نشان خواهند داد. قبلاً شایعاتی درباره تولید کوروت C8 با پیشرانه 8 سیلندر توئین توربوی 800 اسبی و یک واحد الکتریکی 200 اسب بخاری منتشر شده بود.

خب حالا قیمت 170 هزار دلار برای یک کوروت 1000 اسب بخاری توجیه‌پذیرتر است چراکه فورد GT با قدرت 647 اسب بخار حدود نیم میلیون دلار قیمت دارد. آیا جنرال موتورز همین حقه را برای کوروت جدید خود بکار خواهد گرفت؟ باید منتظر ماند و دید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 434627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟