تصویر لو رفته از بی ام و خیالی

با معرفی ب‌ام‌و X7 جدید در چند روز گذشته، سبد محصولات قدبلند باواریایی ها بیشتر از همیشه پر و پیمان شده و شامل 7 خودرو می‌باشد.

بزرگ‌ترین شاسی‌بلند این خودروساز به جنگ مرسدس بنز GLS و رنجروور خواهد رفت و دارای فضای کابین جادار، تجهیزات لوکس فوق‌العاده و جدیدترین تکنولوژی‌های این برند می‌باشد.

خب سؤالی که پیش می‌آید این است که آیا علاقه‌ی ب‌ام‌و به تولید کراس اوورهای لوکس در هر ابعاد و اندازه‌ای با معرفی X7 جدید به پایان رسیده یا خیر؟ پاسخ سؤال احتمالاً منفی است زیرا شایعاتی درباره‌ی تولید برادر بزرگ‌تر کراس اوورهای X2، X4 و X6 با نام X8 وجود دارد.

گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی این خودرو حاکی از تولید آن در دو سال آینده است. این خودرو اساساً یک X7 با خط سقف خمیده خواهد بود و از این نظر روش برادران کوچک خود را دنبال خواهد نمود.

انتظار می‌رود مدل‌های پایه کابینی 5 نفره داشته باشند درحالی‌که نسخه‌های فول تر X8 از صندلی‌های خلبانی در ردیف دوم سود خواهند برد و بنابراین به مدلی 4 نفره تبدیل خواهند شد.

ب‌ام‌و اوایل سال جاری نام X8 را به ثبت تجاری رسانده است. همچون همیشه و رویه‌ای که وجود دارد هنرمندان اقدام به طراحی تصاویر خیالی از این‌گونه خودروها کرده‌اند و همین موضوع را درباره X7 نیز به کرات مشاهده نموده‌ایم.

در این مطلب نیز می‌توانید برخی رندرها از X8 را مشاهده کنید. تنها زمان به ما خواهد گفت که این خودرو تولید می‌شود یا خیر و در صورت تولید چه ظاهری خواهد داشت. تا آن زمان می‌توانید با این رندرها سر کنید!خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 427576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟