جدیدترین خودروی الکتریکی جنرال موتورز راهی خیابان ها می شود

با توجه به استانداردهای آمریکایی، شورولت بولت خودروی بسیار کوچکی است. این خودرو حتی کوچک‌تر از بولت بوده و خودروی الکتریکی شده‌ی مهم جنرال موتورز محسوب می‌شود؛ اما جدیدترین خودروی الکتریکی این برند کوچک‌تر از بولت است!

این خودرو بائوجون E200 نام دارد که توسط جوینت ونچر تشکیل شده توسط سایک و وولینگ در چین و برای همین بازار Store تولید می‌شود. این خودرو در واقع دومین محصول الکتریکی معرفی شده توسط بائوجون محسوب می‌شود. اولین مدل الکتریکی این برند E100 می‌باشد.

درحالی‌که بائوجون E100 در ابتدا برد 155 کیلومتری داشت اما مدل به‌روز شده آن محدوده حرکتی 200 کیلومتری را نشان داد. مدل جدید E200 هم‌اکنون می‌تواند با یک‌بار شارژ 270 کیلومتر را با سرعتی ثابت طی کند. البته با سیکل رانندگی جدید اروپایی این محدوده حرکتی به 210 کیلومتر کاهش می‌یابد.

این بهبود برد اکثراً به خاطر باتری متراکم‌تری است که می‌تواند انرژی بیشتری را در همان فضا ذخیره کند. ترکیب پیشرانه‌ی الکتریکی و کاهش دهنده به معنی کاهش سر و صدای این خودرو می‌باشد. سایک-جنرال موتورز-وولینگ سیستم تهویه مطبوع E200 را ارتقا داده و ظاهر و کابین آن را بازطراحی کرده‌اند.

این خودروساز تمامی مشخصات محصول خود را منتشر نکرده اما گفته که E200 خودرویی کوچک است. شایان ذکر است مدل E100 کوچکتر از اسمارت فورتو بوده و انتظار داریم E200 تقریباً ابعاد مشابهی با برادر خود داشته باشد.

این شرکت جوینت ونچر طبق انتظارات با استقبال زیادی مواجه خواهد شد. بائوجون E100 که حدود یک سال پیش عرضه شده فروش 22 هزار دستگاهی داشته که تقریباً برابر با فروش بولت الکتریکی در آمریکا می‌باشد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فاجعه ماهیگیران چینی در خلیج فارس ! / فرماندار جاسک فاش کرد + تصویر

زنده شدن زن مُرده پس از 7 روز! / در تهران رخ داد

تصاویری از انتشار گاز از دهانه آتشفشان دماوند! + جزییات

مردی برای تنبیه وحشتناک دخترش را به دست قصاب محله داد+ عکس

زنی را سلاخی کردند و شوهرش را دار زدند! / در مرند رخ داد

تجاوز به زن جوان در مطب پزشک زیبایی / وقتی خانم منشی همخوابی را دید پلیس خبر کرد + عکس

اعتراف هولناک شیطان صفت 41 ساله

دردسر صیغه شدن زن تحصیلکرده 32 ساله با کارمند جوان شرکت

بی حیایی دوستان شوهر با سوسن در مقابل چشمان او

خودکشی مادر امیر پس از تن فروشی های 50 تومانی!

شوهرم خیلی سرد بود و من با جواد همخوابی کردم / می خواهم توبه کنم!

وقتی وارد خانه شدم زنم با شاهرخ در برهنه در اتاق خواب بودند

مادرم با شوهرم ارتباط شوم دارد

 

کدخبر: 414248 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟