معرفی فیات مدل 2019 یک رودستر ایتالیایی

فیات نسخهٔ بروز شدهٔ رودستر 124 را برای مدل 2019 معرفی کرده و وعده داده است که تجربهٔ نهایی یک رودستر ایتالیایی را ارائه کند. البته 124 طی این به‌روزرسانی تغییراتی جزئی را تجربه کرده است. تیپ پایهٔ این خودرو که کلاسیکا نام دارد، به‌صورت استاندارد به یک نمایشگر هفت اینچی جدید برای ارائهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی مجهز شده و یک رنگ بیرونی خاکستری هم برای آن ارائه شده است. برای این مدل همچنین امکان سفارش خطوط مرکزی روی بدنه و همین‌طور پکیج تجدیدنظر شدهٔ تکنولوژی هم وجود دارد که شامل سیستم ورود بدون کلید و رادیو ماهواره‌ای می‌شود.

تیپ بعدی 124 لوسو نام دارد که همین تغییرات و به‌روزرسانی‌ها برای آن‌هم ارائه شده است؛ اما در مدل اسپرت و بالا ردهٔ آبارث تغییرات بزرگ‌تری روی داده است. این مدل به سیستم اگزوز مونزا مجهز شده که صدای بی‌نظیری را ارائه می‌کند. همچنین این مدل از نشان جدید آبارث در گلگیرهای جلو هم بهره‌مند شده است؛ اما علاوه بر این تغییرات، برای 124 آبارث پکیج جدیدی بنام والنو هم ارائه شده که شامل ‌تریم قرمزرنگ بیرونی در سپر جلو، قاب آینه‌های جانبی و پوشش قلاب بکسل می‌شود. این پکیج به داخل خودرو هم پدال‌های براق و کف‌پوش‌های با نشان آبارث را اضافه می‌کند.

در بخش پیشرانه‌های 124 اما تغییراتی صورت نگرفته و بنابراین همچنان در زیر کاپوت مدل‌های کلاسیکا و لوسو همان موتور 1.4 لیتری چهار سیلندر توربو قرار دارد که مثل قبل 160 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. مدل آبارث هم از همین موتور استفاده می‌کند ولی در اینجا به‌گونه‌ای تنظیم شده که قدرت بیشتری برابر با 165 اسب بخار تولید می‌کند. برای انتقال نیرو در هر سهٔ این مدل‌ها نیز امکان انتخاب از بین گیربکس‌های شش سرعتهٔ دستی یا شش سرعتهٔ اتوماتیک وجود دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فاجعه ماهیگیران چینی در خلیج فارس ! / فرماندار جاسک فاش کرد + تصویر

زنده شدن زن مُرده پس از 7 روز! / در تهران رخ داد

تصاویری از انتشار گاز از دهانه آتشفشان دماوند! + جزییات

مردی برای تنبیه وحشتناک دخترش را به دست قصاب محله داد+ عکس

زنی را سلاخی کردند و شوهرش را دار زدند! / در مرند رخ داد

تجاوز به زن جوان در مطب پزشک زیبایی / وقتی خانم منشی همخوابی را دید پلیس خبر کرد + عکس

اعتراف هولناک شیطان صفت 41 ساله

دردسر صیغه شدن زن تحصیلکرده 32 ساله با کارمند جوان شرکت

بی حیایی دوستان شوهر با سوسن در مقابل چشمان او

خودکشی مادر امیر پس از تن فروشی های 50 تومانی!

شوهرم خیلی سرد بود و من با جواد همخوابی کردم / می خواهم توبه کنم!

وقتی وارد خانه شدم زنم با شاهرخ در برهنه در اتاق خواب بودند

مادرم با شوهرم ارتباط شوم دارد

 

کدخبر: 414247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟