این مدل فراری در خیابان ها کولاک به پا می کند!

لذت بردن از صدای سیستم‌های اگزوز جذاب بخشی از DNA ما ماشین بازهاست! شاید از نگاه فردی عادی که علاقه چندانی به خودرو نداشته و به چشم وسیله‌ای مصرفی به آن می‌نگرد سیستم‌های اگزوز سفارشی و صدای تولیدی آن‌ها امری نامعمول و حتی بد جلوه کند اما طرفداران خودروها صدای اگزوز را همچون یک سمفونی گوش‌نواز می‌دانند. به همین دلیل است که صدای تولیدی پیشرانه و اگزوز مستقیماً به قلب Heart ما راه پیدا می‌کند.

قبلاً مطالب زیادی درباره خودروهایی که بهترین صدای پیشرانه و اگزوز را دارند منتشر کرده‌ایم اما یکی از منحصربه‌فردترین و شاخص‌ترین این خودروها فراری FXX K Evo است.

در ویدئویی که به تازگی منتشر شده این هیولای مختص پیست را مشاهده خواهید کرد که در خیابن‌های میلان غرش کرده و از پوشش قرمز دلربا و شماره‌ی 54 استفاده می‌کند. صدای تولیدی پیشرانه بسیار بلند بوده و برای لذت بردن از نمایش قدرت این فراری خاص نیازی به استفاده از هدفون نیست. البته این اولین باری نیست که FXX K Evo را در حال جیغ زدن مشاهده می‌کنیم. پیش از این نیز بارها این سمفونی گوش‌نواز شنیده شده است.

خب حالا می‌توانید دلیل غیرقانونی بودن حضور این خودرو در خیابان را درک کنید، این‌طور نیست؟! تصور کنید صبح زود با صدای یک پیشرانه‌ی 12 سیلندر 6.2 لیتری از خواب برخیزید. کاملاً اطمینان داریم که از این کار عصبانی خواهید شد مخصوصاً اگر روز تعطیل باشد! اما فعلاً از این صدا و خونسردی خاص فراری در پیست لذت ببرید…

خودروی مورد بحث در فستیوال لایو میلان ایتالیا 2018 حضور داشته است. این رویداد با آغاز گرندپری ایتالیا و برای طرفداران مسابقات فرمول 1 برگزار می‌شود. خودروهای فرمول 1 در این گردهمایی دونات می‌زنند اما فکر می‌کنیم که کل قضیه تحت تأثیر حضور فراری FXX K Evo در این رویداد موتور اسپورت بوده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین فیلم و عکس از خودسوزی فجیع صبح امروز در تهران

تعقیب راننده فراری با پای پیاده توسط پلیس در تجریش تهران + فیلم

مهسا در پیکان عروس وحید شد / او با مردان عرب سروسری داشت!

آخرین اعترافات راننده لندکروز و ضارب پلیس در شیراز + فیلم

تجاوز پسر 13 ساله به دختر 20 ساله + عکس

دختر 12 ساله قربانی اقدام شرم آور نامزد خواهرش ! + عکس

خرید و فروش شیطان زیبا در تهران + فیلم

خودکشی دختر 12 ساله بعد از بازی مومو +عکس

من عروس10 روزه هستم!/ کیوان از همان شب عروسی درخواست عجیبی دارد+عکس

درخواست عجیب مرد تهرانی که اصلا بچه دار نمی شد / زن موقتم می گوید از من آبستن شده است!

اعتراف تلخ روسپی 300 هزار تومانی !

تجاوز به زینب 17 ساله در خانه مجردی شرور معروف + فیلم گفتگو با دختر

زن صیغه ای از مردی که عقیم بود، باردار شد! / مرد به دادگاه شکایت کرد

 

کدخبر: 413628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟