نسل جدید آئودی A7 ارزان‌تر از نسل قبل راهی خیابان ها می شود

آئودی در ماه اکتبر نسل جدید مدل A7 خود را معرفی کرد و حالا اعلام کرده است که قیمت این خودرو در ایالات‌متحده از 68 هزار دلار آغاز می‌شود. این یعنی نسل جدید A7 نسبت به نسل قبلی 1700 دلار ارزان‌تر شده است! این را مقایسه کنید با شیوهٔ قیمت‌گذاری خودروهای فسیل‌شدهٔ کشورمان که همواره با کاهش کیفیت و حذف مواردی چون زه‌های جانبی قیمت آن‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود.

تیپ پایهٔ A7 جدید که قیمت آن از 68 هزار دلار آغاز می‌شود، پریمیوم نام داشته و به‌صورت استاندارد به چراغ‌های جلوی LED، سقف شیشه‌ای پانوراما، اسپویلر عقب فعال، درب صندوق بار برقی و رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی مجهز است. ازجملهٔ ویژگی‌های داخلی برجستهٔ این تیپ نیز می‌توان به غربیلک فرمان سه پرهٔ چندمنظوره، صندلی‌های چرمی با دوخت متضاد، گرم‌کن و تنظیم هشت جهته، صفحه‌نمایش 8.8 اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی به همراه نمایشگر پایینی 8.6 اینچی، تهویهٔ اتوماتیک سه منطقه‌ای و تریم چوبی طبیعی اشاره کرد. این تیپ همچنین به سیستم ایمنی شهر هم مجهز است که می‌تواند وسایل نقلیه یا عابرین پیاده را در مسیر تشخیص داده و برای جلوگیری از برخورد به‌طور خودکار ترمز کند.

تیپ بعدی پریمیوم پلاس نام داشته و قیمت آن از 72,400 دلار شروع می‌شود. این تیپ از تجهیزات بیشتری همچون چراغ‌های جلوی ماتریکس، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 10.1 اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، سیستم صوتی پریمیوم با 16 بلندگو و سیستم‌های کمک‌راننده‌ای چون هشدار ترافیک عقب، سیستم کمکی طرفین و سیستم جلوگیری از برخورد عقب برخوردار است.

بالاترین تیپ نسل جدید A7 نیز پرستیژ نام داشته و قیمت آن از 76,300 دلار آغاز می‌شود. این تیپ به طیف گسترده‌ای از تجهیزات مانند گرم‌کن صندلی‌های عقب، چراغ‌های لیزری، کنترل تهویهٔ چهار منطقه‌ای، سیستم صوتی پیشرفته با 19 بلندگو، صفحه آمپر دیجیتالی 12.3 اینچی، شارژ بی‌سیم گوشی‌های هوشمند و تنظیم 18 جهتهٔ صندلی‌ها با گرم‌کن، تهویه و ماساژور مجهز است. علاوه بر این، امکان سفارش پکیج نورپردازی داخلی و نمایشگر سربالای رنگی هم وجود خواهد داشت.

برای نسل جدید A7 همچنین پکیج S-Line هم قابل سفارش است که شامل سپر جلوی اسپرت، دیفیوزر مشکی‌رنگ و تنظیم اسپرت تعلیق با 2 سانتیمتر ارتفاع کمتر می‌شود. تمامی تیپ‌های A7 جدید اما در ایالات‌متحده تنها با یک موتور 3 لیتری V6 توربو عرضه می‌شوند که 340 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک S-Tronic به‌صورت استاندارد از طریق سیستم کواترو به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز نظافتچی بیمارستان به یک زن بی هوش

سمیه 18 ساله از وحید 15 ساله آبستن شد / 8 روز در ویلا چه گذشت؟!

ازدواج موقت در قم هم دردسر ساز شد !

حمله وحشیانه به فوتسالیست زن در قم پس از پایان مسابقه ! +عکس

صیغه 100 هزار تومانی مینا ! + جزییات

برای اولین بار/ تصاویر واقعی دیده نشده از وضعیت وحشتناک اسرای ایرانی درعراق

بچه داخل شکم مائده از شوهرش نبود! / روز طلاق فاش شد!

عکس لحظه اعدام 6 تبهکار مشهدی در یک اتاق/ آنها قبل مرگ چه گفتند !؟

جزئیات حادثه هولناک مرگ داماد آملی درسقوط با ماشین شاسی بلند به دره+عکس

رسوایی با کفش پاشنه بلند برای عروس خانم در ماه عسل

اولین اسامی اختلاسگران کشور اعلام شد / 17 مجرم کلان اقتصادی را بشناسید

عکس اعدام 6 مرد در زندان مشهد

تجاوز به خانم منشی تنها در مطب دندانپزشکی شهرک غرب +عکس

 

کدخبر: 408850 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟