هوندا HR-V نسخه اروپایی معرفی شد

به هوندا در زمانی که می‌گوید ما داریم به HR-V 2019 بازارهای اروپایی نگاه می‌کنیم اعتماد کنید اما واقعیت این است که به‌روزرسانی‌های بصری این کراس اوور ساب کامپکت کاملاً حداقلی هستند. واضح‌ترین تغییر این خودرو در نمای جلو صورت گرفته جایی که شاهد پانل کرومی جدیدی در بالای جلوپنجره هستیم که جایگزین تریم مشکی براق مدل پیش از فیس لیفت شده است. شاید برخی خریداران این قطعه جدید را نپسندند.

سپر جلو نیز اصلاح شده و بخش ورودی هوا هم‌اکنون عمق‌تر بوده و دارای مه شکن‌های گرد می‌باشد. هوندا با نصب لنزهای پروژکتور جدید و دیلایت های LED استاندارد اقدام به به‌روز کردن چراغ‌های جلو کرده است. با حرکت به بخش عقب شاهد نوار کرومی بالای جا پلاک هستیم تا بدین ترتیب تغییرات بخش جلو و عقب هماهنگ باشند.

اما در تریم های فول HR-V 2019 شاهد رینگ‌های 17 اینچی جدید و همچنین تریم کرومی اگزوز خواهیم بود. مدل‌های فول این خودرو از چراغ‌های جلو و عقب تمام LED سود می‌برند. خریداران می‌توانند از بین هشت رنگ بدنه شامل رنگ جدید آبی میدنایت یکی را انتخاب کنند.

با قدم گذاشت داخل کابین فوراً متوجه صندلی‌های جلوی متفاوت با بالشتک‌های جدید برای راحتی بیشتر در سفرهای طولانی‌تر خواهید بود. هوندا همچنین پوشش باکیفیت‌تری برای کابین انتخاب کرده و مدل‌های فول از چرم و پارچه با دوخت‌های دوگانه سود می‌برند. خبر خوب اینکه مواد سرکوب کننده بیشتری در داخل گلگیرها، ساختار صندوق‌عقب و پانل درب‌ها بکار رفته است.

به منظور کاهش ورود صدا به کابین، نسخه‌های مجهزتر HR-V 2019 دارای سیستم لغو صدای فعال هستند. این سیستم که برای اولین بار در کراس اوور کلاس B هوندا بکار رفته از دو میکروفون نصب شده در کابین به منظور پایش صداهای فرکانس پایین و لغو آن‌ها از طریق سیگنال‌های صوتی فازمعکوس سود می‌برد.

اما بد نیست نگاهی هم به قوای محرکه داشته باشیم. نسخه‌های اروپایی HR-V همچنان از پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 130 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتون متر استفاده خواهند کرد. این خودرو در صورت تجهیز به گیربکس 6 سرعته دستی شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 10.7 ثانیه‌ای داشته درحالی‌که مدل‌های مجهز به گیربکس CVT نیم ثانیه کندتر هستند. مهندسان ماهر هوندا اقدام به به‌روزرسانی سیستم i-VTEC کرده‌اند و این کار با کاهش اصطکاک بین پیستون‌ها و سوراخ‌های سیلندر انجام شده تا به این ترتیب راندمان و دوام پیشرانه افزایش یابد.

اگر به دنبال پیشرانه 1.6 لیتری دیزلی باشید باید تا بهار سال آینده صبر کنید. هوندا همچنین این خودرو را با پیشرانه 1.5 لیتری توربوی بنزینی هم عرضه خواهد کرد. اگرچه خروجی این پیشرانه اعلام نشده اما این قلب Heart آهنین در برادر بزرگ‌تر یعنی CR-V قدرت 173 و 193 اسب بخاری در مدل‌های مجهز به گیربکس دستی و CVT دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم حمله مرد شیطان صفت به زن ایرانی در فروشگاه لوازم آرایش + تصویر

ماجرای عکس‌های بی حجاب دختر یک مسئول ایرانی چیست؟ + عکس

صحنه وحشتناک قتل یکی ازشرورهای تهران + فیلم

زن دایی ام مرا با پسر دایی ام در شرایط بد در زیر زمین دید / شیرین 15 ساله چاره ای جز سکوت نداشت!

زایمان زن بیوه 2 سال بعد از مرگ شوهرش! + عکس

زن جوان حواسش به پسر همسایه دوستش بود / پرنده خشمگین جوان تبهکار را دستگیر کرد ! + عکس

خدا به این تروریست بی رحم مرگ داد ! + عکس

شهلا عینکی در تهران جولان می داد! + فیلم گفتگو

دامادی که شب حجله کنار مادرش خوابید / عروس شکایت کرد

تجاوز حیوانات به دختر جوان / وحشی ترین قاچاقچی چه بلایی سر دختر جوان آورد؟! + عکس

اقدام احمقانه / دزدان از لحظه سرقت بی ام و عروس و داماد فیلم گرفتند!+ فیلم گفتگو

تجاوز به سمیرا در خانه دوست خواستگارش / حامد اجازه همخوابی را به دوستش داد + عکس

زندگی زن شوهرداری که مثل فیلم های ترکیه ای کثیف بود ! / او مرد غریبه را برای همخوابی به خانه اش برد

 

کدخبر: 407465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟