کوچک‌ترین هاچبک داغ فولکس‌واگن  پر قدرت تر وارد میدان می شود

کوچک‌ترین هاچبک داغ فولکس‌واگن یعنی آپ GTI قطعاً نمی‌تواند با برادران بزرگ خود یعنی پولو GTI و گلف GTI برابری کند اما هنوز هم بامزه و تواناست. علیرغم استفاده از پیشرانه کوچک 3 سیلندر 1 لیتری، این خودرو در 8.8 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد اما اگر قدرت بیشتری را به این کوچولوی بامزه تزریق کنیم اوضاع چگونه خواهد بود؟

احتمالاً این سؤال دست‌اندرکاران شرکت B&B Automobiltechnik است که از خودشان پرسیده‌اند نتیجه تیون آپ GTI چه خواهد بود. متخصصان این شرکت آلمانی برنامه پیشرانه‌ی دو مرحله‌ای را تدارک دیده‌اند که باعث می‌شود قدرت پیشرانه، شتاب گیری و حداکثر سرعت این هاچبک کوچک بهبود یابد.

فشار بوست این کیت در مرحله اول حدود 0.2 بار افزایش یافته و نتیجه آن افزایش 21 اسب بخاری قدرت پیشرانه است. در مرحله دوم شاهد بهینه‌سازی ورودی‌های هوا به همراه فشار بوست بیشتر و همچنین برنامه‌ریزی دوباره واحد کنترل پیشرانه هستیم که باعث می‌شود خروجی کل به 145 اسب بخار و گشتاور نیز به 260 نیوتون متر برسد که برای خودرویی با 1070 کیلوگرم وزن کاملاً احساس‌برانگیز نشان می‌دهد.

بهبودهای صورت گرفته در پیشرانه باعث شده‌اند فولکس آپ GTI کاملاً سریع شود. شتاب خودرو به 7.9 ثانیه کاهش یافته و حداکثر سرعت نیز هم‌اکنون به 210 کیلومتر در ساعت رسیده است.

به منظور پایداری بیشتر این خودرو در جاده، B&B Automobiltechnik سیستم تعلیق اسپورتی را در نظر گرفته که باعث کاهش 30 میلی‌متری ارتفاع خودرو شده است. فنرهای جدید این خودرو باعث شده سرعت آپ GTI در عبور از پیچ‌ها بسیار بیشتر باشد و از پشت فرمان نیز هیجان بیشتری به راننده منتقل شود.

چیزی که باعث جذابیت بیشتر کارهای این تیونر شده قیمت بسیار مناسب کیت‌های یاد شده می‌باشد. کیت مرحله 1 قیمت 998 یورویی داشته درحالی‌که برای کیت دو باید تنها 1498 یورو بپردازید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

راز وجود اسپرم مردانه در معده دانش آموزان یک مدرسه

پیشنهاد شرم آور مرد 70 ساله و پولدار تهرانی به دختر 22 ساله سرایدار + عکس

سهیل زن دوستش را در 20 روز مال خود کرد !

حمله وحشیانه با چوب به نمازگزاران در مسجد + فیلم

سرنوشت یک جوان که عاشق دختر همسایه بود و شاهد قتل در باغ

نبش قبر نوزاد راز زایمان پنهانی زن جوان را لو داد + تصویر

تجاوز چندش آور 2 مرد شیطان صفت به یک سگ ! +عکس

دستور قاضی برای عقیم کردن مرد کثیف! / او به زن حامله هم تجاوز کرده بود + عکس

عشق پنهان دختر دانشجو برای عروس و داماد دردسر ساز شد

سرنوشت شوم برای فرنگیس که دور از چشم شوهرش با یک راننده پراید بود

ترس از عمل جراحی مرد بیمار را در تهران کشت! + عکس

همخوابی شهره با راننده پراید در کرج / شوهر بی نوا دیر راز او را فهمید + عکس

اولین عکس از جسد 11 تروریست که در اشنویه کشته شدند + اطلاعیه سپاه

 

کدخبر: 406845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟