بزرگترین چالش بی ام و لو رفت!

ب‌ام‌و در حال تولید خودروهای دیفرانسیل جلو بوده و طرفداران کمی می‌توانند این قضیه را هضم کنند. معماری دیفرانسیل جلوی این شرکت حالا حالاها قصد ترک ما را نداشته و چندین مدل با این زیرساخت وارد بازار Store خواهند شد. اگرچه باواریایی ها در حال گسترش محصولات دیفرانسیل جلو هستند اما بخش M اسپورت این کمپانی علاقه‌ای به ایده تولید محصولات M و افزایش پرفورمنس آن‌ها ندارد.

معماری دیفرانسیل جلو تقریباً نقطه مقابل احساس وجود یک خودروی M ب‌ام‌و است. این را فرانک فن میل مدیر بخش M ب‌ام‌و در مصاحبه با نشریه CarAdvice گفته است.

این مدیر ارشد خاطرنشان می‌سازد:

این موضوع بزرگ‌ترین چالش ما بوده زیرا ما می‌خواهیم احساس خاص محصولات دیفرانسیل عقب را ارائه کنیم. اگر شما بخواهید این احساس را در یک خودروی دیفرانسیل جلو ایجاد کنید به نظر من با بزرگ‌ترین چالش روبرو خواهید شد.

البته فن میل گفته بخش M نمی‌تواند سگمنت خودرویی را نادیده بگیرد. در طی چند سال گذشته این بخش محصولات عادی‌تر M پرفورمنس را نیز به عنوان مدل‌های پایه در بخش M ارائه کرده است. او می‌گوید چنین نسخه‌های دیفرانسیل جلوی M پرفورمنس احتمالاً محبوبیت و لذت کمتری در مقایسه با نمونه‌های خالص M دارند.

فن میل می‌گوید:

این کلاس برای ما بزرگ بوده و البته که بسیار جذاب است زیرا کلاس پایه محصولات M به شمار می‌رود. سؤال این است که چه خودروهایی از M با این کلاس همخوانی دارد.

هم‌اکنون طرفداران ب‌ام‌و M مجبور نیستند که درباره خرید محصولات افسانه‌ای این برند نگران باشند. معماری دیفرانسیل جلوی ب‌ام‌و به سادگی ما ذات پرفورمنس خالص و ناب M اسپورت هماهنگی نخواهد داشت. اگر ب‌ام‌و تصمیم بگیرد محصولات ناب M را به‌صورت دیفرانسیل جلو بسازد شاید از اکسل عقب برقی استفاده کند که قطعاً می‌تواند به افزایش لذت خودروها کمک کند.

 

کدخبر: 400285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟