تصاویری تازه از فیس‌لیفت بی‌ام‌و سری 7 لو رفت!

با این که تنها چند صباحی از معرفی‌اش می‌گذرد (دقیقاً 1138 روز)، نسل کنونی بی‌ام‌و سری 7 به زودی جایگاه را به فیس لیفت خود واگذار خواهد کرد. طبق معمول عکاسان چابک داستان، تصاویری چند از این سدان لاکچری در حال گشت و گذار در نوربرگرینگ شکار کرده‌اند؛ از این زاویه شاهد جلوپنجره بازنگری شده با خطوط عمودی پیل پیکرش، که بی شک از برادر بزرگش X7 به ارث رسیده، هستیم. همچنین کمپانی ساکن مونیخ با کشیدن دستی به سر و روی چراغ‌های جلو و ارائه سپر جلویی تازه، ظاهر اسپرت‌تری به سدان آینده خود بخشیده است.

در بخش انتهایی خودرو، چراغ‌های عقب نیز از تغییرات بی نصیب نمانده‌اند، تغییراتی که هرچند به پای چراغ‌های جلوی خوش تراش عضو جدید خانواده BMW نمی‌رسد اما بودنشان بهتر از نبودن است. خلاصه کلام اینکه، با دیدن این خودرو به یاد X7 می‌افتیم که تا چند مدت دیگر باید برای مقابله با رنج‌روور به میدان نبرد قدم بگذارد.

هرچند این بار چشممان به جمال داخل کابین روشن نشده، اما پارچه‌های سیاهی که داخل خودرو را دربر دارند، خبر از تغییراتی قابل توجه می‌دهند. تصاویر یواشکی پیشینی که از داخل کابین به دستمان رسیده نیز، بیانگر استفاده از داشبوردی تماماً دیجیتال و هم چنین سیستم اطلاعات/ سرگرمی Hobby تازه BMW است. گفتنی است که تکنولوژی داخل کابین جدید BMW که همین چند ماه پیش معرفی شد، به سری 8 و X7 نیز راه پیدا خواهد کرد.

نوبتی که باشد، نوبت سر زدن به زیر کاپوت اسب تازه نفس آلمانی است؛ جایی که سپر جلوی اسپرت شانس استفاده از قلب Heart تپنده‌ای V12 را برای M760 بالا می‌برد. همچنین بعید نیست که برای نخستین بار در تاریخ این سری، شاهد نسخه M ـی از دست پخت جدید BMW باشیم. دلیل این حدس نیز ثبت شدن نشان تجاری M7 توسط ژرمن‌هاست (البته بیایید به این قضیه با دیده تردید بنگریم، شاید تنها قصدشان از این کار حفظ این نام باشد؟.) بنا بر شایعات، بی‌ام‌و سری 7 2019 در ماه مارس سال آتی (اسفند 97) روانه خط تولید شده و نهایتاً تا پایان سال جاری میلادی یا اوایل سال بعد (دی 97)، پرده از رخ خواهد برداشت.

 

کدخبر: 400040 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟