عصبانی کردن کروکودیل اینفینیتی QX80 توسط لارته دیزاین

علیرغم فیس لیفت های چندباره و تغییر نام، دومین نسل اینفینیتی QX80 قصد خداحافظی با ما را ندارد. در واقع این خودرو از سال 2010 تاکنون در بازار Store حضور داشته و با توجه به استانداردهای امروزی نمی‌توان آن را اولویت اول خرید در بازار شاسی بلندها دانست.

مدل سال 2018 اینفینیتی QX80 دارای نمای جلوی جدید با جلوپنجره گیراتر، چراغ‌های جلو و عقب جدید، سپر عقب به‌روز شده، ورودی‌های هوای متفاوت، ورودی‌های هوای جدید روی گلگیر و… می‌باشد.

اما خب مشتریان شاسی بلندهای فول سایزی که خودرویی خشن‌تر را ترجیح می‌دهند چه‌کار باید بکنند؟ خب آن‌ها می‌توانند نمونه ارتقا یافته توسط لارته دیزاین را سفارش دهند که دارای کیت بدنه‌ای به ارزش 15990 دلار است. این خودرو در ماه سپتامبر عرضه می‌شود هرچند هم‌اکنون می‌توان آن را سفارش داد.

شاسی‌بلند تیون شده توسط لارته دیزاین حتی در مقایسه با نسخه بازنگری شده سال 2018 نیز خودروی کاملاً متفاوتی به چشم می‌خورد. مدل تیون شده دارای نمای جلو و عقب بازطراحی شده، ورودی‌های هوای متفاوت، رکاب‌های جانبی جدید، جلوپنجره کاملاً متفاوت، 4 خروجی اگزوز بسیار بزرگ و آپرون عقب چشمگیر می‌باشد.

بی‌شک چشمگیرترین بخش این کیت اسپلیتر جلو است که دارای چند ورودی هوای بزرگ، تیغه‌ها، باله‌ها، اسپویلرها، دیفیوزر و چند بخش زاویه‌دار می‌باشد. نهایتاً به نشان سفارشی می‌رسیم که باافتخار در میان جلوپنجره نشسته است و به شما یادآوری می‌کند که این‌یک شاسی‌بلند عادی نیست.

انتظار داریم این تیونر آلمانی در آینده نزدیک تصاویر بیشتری از کیت بدنه قابل‌توجه خود را منتشر کند.

 

کدخبر: 399625 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟