تسلا به جنگ ژنرال های آلمانی رفت!+عکس

مشکل درگ با تسلا مدل S این است که نمی‌توان در برابر عملکرد بی‌رحمانه‌ی آن دوام آورد. خوشبختانه همه‌ی این خودروهای رقیب به سیستم چهار چرخ محرک مجهز بوده و دست‌خالی به میدان نیامده‌اند.

خب با این تفاسیر چه قلب Heart آهنینی می‌تواند در مقابل گشتاور آنی و شتاب گیری فوق‌العاده‌ی تسلا مدل S قد علم کند؟ ب‌ام‌و M760 با پیشرانه 12 سیلندر توئین توربو به میدان آمده که قدرت 610 اسب بخاری و گشتاور 800 نیوتون متری دارد.

ب‌ام‌و علیرغم ابعاد بزرگ خود می‌تواند در زیر 4 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. همین رکورد را مرسدس-ای‌ام‌جی E63 S استیت نیز می‌تواند به دست آورد که به لطف پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو حاصل می‌شود. این خودرو قدرت 612 اسب بخاری و گشتاور 850 نیوتون متری داشته و در 3.5 ثانیه از سکون به تندی 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

نهایتاً به آئودی RS6 پرفورمنس می‌رسیم که خروجی 605 اسبی داشته و تنها در عرض 3.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

این ویدئو با دوربین 360 درجه و از روی خودروی آئودی فیلم‌برداری شده است و می‌توانید با کشیدن صفحه به سمت چپ و راست، سایر خودروها را هم ببینید. بنابراین اگر از زاویه تسلا (خودروی منتهی‌الیه راست) به مسابقه نگاه کنید خواهید دید که راننده واکنش بسیار سریعی در ابتدای درگ نداشته اما هنوز هم عملکرد قابل‌توجهی دارد. آیا ژنرال‌های آلمانی می‌توانند تسلا مدل S را شکست دهند؟ این ویدئو و ویدئوی کامل بعدی را تماشا کنید تا پاسخ سؤال را بیابید!

 

کدخبر: 395142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟