بی شک لوکس‌ترین پیکاپ بازار مرسدس بنز X کلاس است!

بی‌شک مرسدس بنز X کلاس لوکس‌ترین پیکاپ بازار Store بوده اما مدیران موسسه تیونینگ کارلکس دیزاین تصمیم گرفته‌اند تا این اسب کاری ژرمنی را به ساخته‌های مایباخ شبیه کنند. جلوپنجره و رینگ‌های این خودرو دقیقاً از مدل تولید محدود S650 کابریولت گرفته شده‌اند درحالی‌که در کابین این پیکاپ نیز همان پوشش چرم ناپای موجود در محصولات جدید مایباخ دیده می‌شود.

به منظور تمایز هرچه بیشتر این خودرو از X کلاس استاندارد، متخصصان کارلکس دیزاین تصمیم گرفته‌اند از کیت بدنه افترمارکتی ساخته شده از فیبر کربن استفاده کنند. بدین ترتیب این خودرو به لطف سپرهای جلو و عقب جدید، قوس‌های فربه چرخ‌ها، پوشش آینه‌های جانبی و میله‌های اسپورت بخش عقبی حالت گیراتری پیدا کرده است.

در کل 15 قطعه جدید در ظاهر X کلاس بکار رفته و باعث شده‌اند این خودرو واقعاً برجسته شود. رنگ بدنه سفید خاص با عناصر قهوه‌ای شکلاتی نیز بر جذابیت کار افزوده‌اند. همچنین باید به چند نشان ویژه و نوشته Yachting ادیشن در پروفایل جانبی و سپر جلو اشاره کرد.

داخل کابین نیز داستان مشابهی وجود داشته و روی داشبورد و حتی غربیلک فرمان جدید نیز چرم و چوب بکار رفته است. پوشش سقف نیز از جنس آلکانترا می‌باشد و حتی پشت کنسول مرکزی نیز چرم زیادی بکار رفته است. به سختی می‌توان نقطه‌ای را در کابین پیدا کرد که دست نوازش کارلکس دیزاین بر سر آن کشیده نشده باشد.

همان‌گونه که انتظار دارید این تغییرات با هزینه زیادی همراه هستند. پروژه تیونینگ کامل این خودرو 105 هزار یورو هزینه در بر دارد (شامل قیمت خودرو). البته قیمت نهایی این خودرو به سفارش مشتری بستگی دارد. هنوز به سقف تولید این خودرو اشاره نشده اما کارلکس می‌گوید X کلاس را به‌صورت محدود می‌سازد بنابراین بهتر است عجله کنید!

 

کدخبر: 394810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟