زمان برگزاری نمایشگاه خودروی دیترویت 2020 تغییر کرد

اولین خبرها درباره احتمال تغییر زمان برگزاری نمایشگاه دیترویت 2020 و انتقال آن به ماه‌های اکتبر یا نوامبر چند ماه پیش منتشر شد و هم‌اکنون جزئیات بیشتری از این تغییر زمانی به بیرون درز کرده است. بنا به گفته دیترویت نیوز، دست‌اندرکاران انجمن نمایندگی‌های دیترویت اتو بیانیه‌ای رسمی درباره تصمیم نهایی را 24 جولای امسال خواهند گرفت.

ماکس مانسی سخنگوی این نمایشگاه اوایل سال جاری گفته بود:

بخش اصلی جذابیت یک واقعه برای خودروسازان آن است که ما بی‌وقفه فرصت‌های آینده به منظور اطمینان از برآورده ساختن نیازهای آن‌ها را بررسی کنیم. تصمیمات آینده ما با نظرات سهامداران اصلی گرفته خواهند شد.

چندین دهه است که نمایشگاه خودروی دیترویت در ماه ژانویه برگزار می‌شود اما تداخل آن با نمایشگاه الکترونیکی مصرف‌کنندگان رو به رشد که چند هفته پیش از این رویداد افتتاح می‌شود دست‌اندرکاران را مجبور کرده تا فرصت‌های زیادی را در نظر بگیرند. مدیران این رویداد به دنبال تغییر تقویم برگزاری به ماه اکتبر هستند اما هفته‌های اخیر احتمال برگزاری نمایشگاه دیترویت در ماه ژوئن نیز وجود دارد.

رود آلبرتس مدیر اجرایی انجمن نمایندگی‌های دیترویت اتو گفته بود که شاید تغییر نام این رویداد نیز یکی از تصمیمات آتی باشد. انتظار نمی‌رود این تصمیم به این زودی‌ها عملی شود.

تغییر تقویم برگزاری نمایشگاه دیترویت به ماه اکتبر یا نوامبر در سال 2020 رخ خواهد داد زیرا نمایشگاه سال آینده همان تقویم برگزاری سال‌های پیش را دارد. تعدادی از خودروسازان بسیار مهم جهانی از جمله ب ام و، آئودی و مرسدس بنز در نمایشگاه سال آینده حضور نخواهند داشت زیرا این برندها روی رویدادهای خاص خود برای معرفی مدل‌های جدید تمرکز خواهند کرد. این سه برند لوکس ساز آلمانی به گروه غایبان بزرگ نمایشگاه سال آینده دیترویت که شامل ولوو، مینی، جگوار، لندروور، مزراتی و فراری هستند خواهند پیوست.

نمایشگاه خودروی دیترویت 2019 از 14 تا 27 ژانویه برگزار می‌شود درحالی‌که نمایشگاه CES از 9 تا 12 ژانویه خواهد بود.

 

کدخبر: 393495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟