این خودروی لاکچری آپدیت می شود

فروش سوبارو کراس ترک در بازار Store آمریکا هر ساله با افزایش همراه بوده و این خودروساز ژاپنی امیدوار است به اعمال برخی تغییرات در مدل سال 2019 این خودرو به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

کار را با نسخه پایه کراس ترک 2.0i آغاز می‌کنیم که قیمت پایه 21895 دلاری دارد. اگرچه این خودرو افزایش قیمت 100 دلاری داشته اما مشتریان می‌توانند پکیج جدید مجهز به گیربکس CVT را در مدل پایه سفارش دهند.

این پکیج 845 دلاری شامل سیستم کمک‌راننده Eyesight است که کروز کنترل تطبیقی، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، ترمز پیش از برخورد و هشدار خروج از خط را شامل می‌شود. این پکیج همچنین دربردارنده سیستم پایش باد لاستیک‌ها، چراغ گرم شدن بیش از حد کنسول و پشت آمپرهای ارتقا یافته با صفحه LCD رنگی می‌باشد.

مدل سطح میانی کراس ترک 2.0i پریمیوم قیمت پایه 22895 دلاری داشته و از سیستم اطلاعات سرگرمی Hobby استارلینک ارتقا یافته سود می‌برد. این سیستم دارای صفحه‌نمایش 6.5 اینچی و CD پلیر جدید می‌باشد.

مدل پرچم‌دار کراس ترک 2.0i لیمیتد قیمت 27195 دلاری داشته و از گیربکس CVT استاندارد با کنترل حرکت در سرپایینی و حالت X سود می‌برد. خریداران همچنین شاهد سیستم اطلاعات سرگرمی استارلینک به‌روز شده با صفحه‌نمایش 8 اینچی خواهند بود. این سیستم هم‌اکنون شامل کنترل‌های فعال شده با صوت و تکنولوژی NFC می‌باشد.

صرف‌نظر از مدل انتخابی، تمامی مدل‌های سوبارو کراس ترک از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری با قدرت 152 اسب بخار و گشتاور 196 نیوتون متر استفاده می‌کنند. این پیشرانه به یک گیربکس 6 سرعته دستی یا CVT متصل می‌شود.

پیشرانه 2 لیتری تنها گزینه در دسترس نخواهد بود زیرا سوبارو برنامه‌های خود برای معرفی نسخه پلاگین هیبریدی در اواخر سال جاری را اعلام کرده است. این کراس اوور هیبریدی محبوب که به عنوان خودرویی پیشرفته و دوستدار محیط‌زیست توصیف شده دارای پیشرانه 4 سیلندر بوکسوری و سیستم پلاگین هیبریدی گرفته شده از تویوتا خواهد بود.

انتظار می‌رود این سیستم هیبریدی تأثیر زیادی از تویوتا پریوس پرایم بگیرد. پریوس پرایم دارای یک گیربکس CVT الکترونیکی، دو پیشرانه الکتریکی و مجموعه باتری لیتیوم-یونی 8.8 کیلوواتی می‌باشد. این خودرو در حالت الکتریکی محدوده حرکتی 40 کیلومتری دارد.

 

کدخبر: 391895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟