به روزرسانی چشمگیر میتسوبیشی/برندی قوی تر از گذشته

میتسوبیشی اوت لندر PHEV برای مدل سال 2019 به‌روزرسانی‌های چشمگیری داشته و قطعات فنی و طراحی این خودرو ارتقا یافته‌اند.

پیشرانه بنزینی 2.4 لیتری اوت لندر پلاگین هیبریدی هم‌اکنون قدرت 135 اسب بخاری و گشتاور 211 نیوتون متری دارد. شایان ذکر است پیشرانه یاد شده پیش از این خروجی 121 اسبی و گشتاور 190 نیوتون متری داشت. همچنین پیشرانه الکتریکی هم که به اکسل عقب نیرو می‌رساند قدرت 95 اسبی را نشان می‌دهد.

از طرف دیگر خروجی باتری نیز رشد 10 درصدی داشته و مجموع ظرفیت آن به لطف سلول‌های جدید به 13.8 کیلووات ساعت رسیده است.

این تغییرات باعث شده‌اند اوت لندر PHEV 2019 حداکثر سرعت 135 کیلومتر در ساعتی در حالت تمام الکتریکی داشته باشد که افزایش 10 واحدی را نسبت به قبل نشان می‌دهد. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت این خودرو نیز با نیم ثانیه کاهش به 10.5 ثانیه رسیده است. میتسوبیشی ادعا می‌کند این شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی حداکثر سرعت 170 کیلومتر در ساعتی دارد.

با این تغییرات محدوده حرکتی خودرو در حالت تمام الکتریکی به 45 کیلومتر رسیده و مصرف سوخت آن نیز 2 لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد. همچنین اوت لندر پلاگین هیبریدی 2019 در هر کیلومتر تنها 46 گرم دی‌اکسید کربن آزاد می‌کند.

از دیگر تغییرات فنی این شاسی‌بلند ژاپنی می‌توان به جذب‌کننده‌های شوک جلو و عقب بازنگری شده، نسبت فرمان تغییر یافته، سیستم کنترل کشش به‌روز شده و نصب دیسک‌های ترمز بزرگ‌تر در اکسل جلو اشاره کرد.

میتسوبیشی همچنین دو حالت رانندگی جدید با نام‌های “برفی” و “اسپورت” را به محصول خود افزوده است که اولی چسبندگی خودرو در زمان شروع به حرکت را افزایش داده و باعث بهبود عبور خودرو از پیچ‌ها می‌شود. حالت اسپورت نیز باعث پاسخ تیزتر پدال گاز و چسبندگی بیشتر می‌شود.

اما این خودرو تغییراتی را نیز در ظاهر خود تجربه کرده که شامل رینگ‌های 18 اینچی دو رنگ، نمای جلوی جدید با جلوپنجره متفاوت، سپر جدید، مه شکن‌های متفاوت و چراغ‌های جلوی LED بازنگری شده است. در نمای عقب نیز اسپویلر سقفی بزرگ‌تر و سپر متفاوت به چشم می‌خورد.

تغییراتی نیز در کابین اعمال شده که از جمله آن‌ها می‌توان به صندلی‌های جلوی راحت‌تر با حمایت جانبی بیشتر، پشت آمپرهای جدید، دکمه جدید سیستم چهار چرخ محرک و جانمایی متفاوت برخی دکمه‌ها اشاره کرد.

میتسوبیشی اوت لندر PHEV 2019 از سپتامبر سال جاری در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد و جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری آن نیز نزدیک به زمان عرضه مشخص می‌شود.

 

کدخبر: 390888 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟