نیسان وارد اداره پلیس وطن گودزیلاها شد

دوبی یکی از اولین شهرهایی بود که نیسان GT-R را وارد اداره پلیس خود کرد اما حالا رقیب این کشور در بحث خودروی پلیس وطن گودزیلا یعنی ژاپن است.

بنا به گفته نیسان، یکی از شهروندان توچیگی یک دستگاه GT-R را به اداره پلیس این شهر اهدا کرده است. این خودرو چند روز قبل در مراسمی ویژه وارد اداره پلیس توچیگی شد و نیسان می‌گوید به زودی به عنوان خودروی پلیس انجام‌وظیفه خواهد کرد.

نیسان چیز زیادی دراین‌باره نگفته اما این گودزیلا دارای پوشش بدنه مشکی و سفید با رینگ‌های همرنگ مشکی و کالیپرهای ترمز نارنجی می‌باشد. این خودرو همچنین به چراغ‌های هشدار بزرگی که به نظر می‌رسد در جلوی خود بلندگو دارند مجهز است. تکمیل کننده تغییرات ظاهری این خودروی پلیس نیز نشان‌های پلیس و چراغ‌های اضطراری LED در جلوپنجره است.

چیز زیادی درباره این گودزیلا نمی‌دانیم اما به نظر می‌رسد که خودروی مورد بحث صفرکیلومتر است. به عنوان نتیجه GT-R به احتمال زیاد دارای همان پیشرانه 6 سیلندر 3.8 لیتری توئین توربو با قدرت 565 اسب بخار و گشتاور 632 نیوتون متر است. این پیشرانه در جدیدترین نسخه GT-R به یک گیربکس 6 سرعته دوکلاچه متصل شده و از سیستم چهار چرخ محرک سود می‌برد.

صرف‌نظر از مشخصات خودرو، این GT-R یک کادوی کاملاً سخاوتمندانه است زیرا بهای آن در آمریکا از 99990 دلار آغاز می‌شود.

اتوگاید می‌گوید این اولین باری نیست که GT-R وارد اداره پلیس ژاپن می‌شود. این کشور همچنین خانه‌ی خودروی پلیس GT-R R34 است که ظاهراً چند سال است مشغول انجام‌وظیفه بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 389665 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟